Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '21

 
Kategori
Dostluk
 

Kuantum Rüya

KUANTUM RÜYA
Sevgili dostum,
Biliyorsun çocukluğumda geçirdiğim hastalık sonucu “sesleri duyamama” sorunumuz var ama “gönül sesi” her zaman fiziki seslerden üstün olduğundan “ gönül sesi” mizle başta sen olmak üzere dostlarımızı duyar, anlar, hisseder ve “gönül sevgisi “ile de candan severiz. Tabii bunu herkesin anlaması mümkün olmadığı gibi böyle bir beklentimiz de yok. Sevgiyi gerçekten sevenler anlar çünkü. Senin gibi.
Sevgili dostum,
“Sesleri duyamama” internet çağında pek sorun da olmuyor. Mesajlarla haberleşme, sms ler ile haberleşme, internetten görüntülü ve yazılı sohbetler ile haberleşmemizi sürdürüyor, bunun yanında sanatçı, sporcu, başarılı gençler, yazarlar yazılı röportajlarımızı da önce internet ortamında sonra yerel gazete ortamında yayınlıyor, fırsatını bulduğumuz anda da kitap yapıyoruz. Zaten ilk kitabımız “Sessiz Dünyadan Esintiler”(2006) işitme engelli başarılı insanlar ile röportajlardan oluşuyor. 2. Kitabımız olan “ Tokattan Zirveye D oğru”(2007) da 2007 yılına kadar Üniversite ve lise giriş sınavlarında Tokat il derecesi yapan gençlerle olan röportajlardan oluşuyordu. Bunlarla “ İşitme engelli güzel yazamaz, konuşamaz, röportaj yapamaz” önyargılarını da yıkıyorduk.
Sevgili dostum,
Kendisi ile defalarca röportaj yaptığımız değerli Araştırmacı yazar ı Yalkın Tuncay ile İstanbul kitap fuarında tanışmış gene sanal alemde sıkı dost olmuştuk. Rüyalar konusunda araştırmasını “nehir söyleşi” olarak düzenleyelim deyince internet ortamında sıkı bir nehir söyleşi yaptık rüyalar konusunda . 2018 yılında hazırladığımız bu nehir söyleşi nihayet Yalkın beyle ikimizin de ortak yayıncısı olan AZ KİTAP tan yayınlandı. Bu kitabı hazırlarken rüyalar konusunda çok şey öğrendim. Yazmak kolay , yayınlamak zor işte.
Sevgili dostum,
Sadece kitabı hazırlarken değil, sana bu mektubu yazarken de kitabı hazırlarken ki öğrenme ve faydalanma heyecanını yaşıyorum. Devamlı yeni şeyler öğrenerek hayatımızı anlamlı kılma yolculuğumuza daha gayretle şevkle devam ediyoruz. Sağ olsun ki, yazar dostlarımız kitaplarını yolluyorlar, okuyor fikir beyan ediyor ve duygularımızı da sana mektup şeklinde yazıyoruz.
Sevgili dostum,
Yalkın bey, deneyim ve tecrübelerine rağmen halen kurslara giderek benim gibi devamlı öğrenen ve Kuantum Tasavvuf , Bütüncül Şifa, Allah ile dost olmak gibi kitapları yazan bir samimi arkadaşımız. Bu samimiyeti hem kitaplarına hem de dostluklarına yansıyarak “Kuantum rüya” kitabına ortak imza atmamıza sebep oldu.
Sevgili dostum,
Kuantum Rüya kitabında rüyaların tarihçesinden, padişah rüyalarına, peygamber rüyalarına, rüyalar ile şifalanan insanların hayatlarına kadar pek çok konuda Yalkın bey bizleri aydınlattı nehir söyleşi boyunca. Burada anlatmak zor. En iyisi kitabı alıp okumak ve çevremize de okutmak. Belki de rüyalarımızın bilincine ererek bilincimiz açılır. Rüyaları çok insan önemsemez ama önemsese belki de pek çok sorununun çözümüne de kavuşacak. Rüya tabirleri konusunda çok kitap olmasına rağmen böyle nehir söyleşi şeklinde daha faydalı olacağına ve akılda kalacağına inandığımızdan böyle bir kitabın faydalı olacağına olan inancımız arttı.
Sevgili dostum,
“her kitap yeni bir dünyadır” okuyana diyerek emek verdiğimiz her kitap yeni bir çocuğumuz olmuş gibi bizi heyecanlandırıyor. Seninle paylaşmak da heyecanımıza renk katıyor. “Kuantum Rüya” kitabını okumanı, anlamanı, çevrene hediye ve tavsiye etmeni diliyorum.
 

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..