Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '12

     
    Kategori
    Şiir
     

    Kübra

    Kübra
     

    Kübra'nın Deniz'i


    Kendini tanıtmadan girdin hayatıma, geçirdin bütün

    Üşümemi, içimi ısıttın, sevmeyi öğrettin.

    Bebekler gibi mutlu ettin,

    Rahattım ben seninle, huzurluydum.

    Ansızın gelip bana bitti diyorsun.

    Sen bu değilsin, sen sevmiştin beni.

    Evlenecektik, boşa mı kurduk o kadar hayali,

    Neden, nasıl diyemeden bitti diyorsun,

    İstiyorum,

    Seni;

    Evleneceğiz, mutlu olacağız,

    İstemiyorum diyemezsin bana.

    Yorulduysan, otur dinlen, düşün.

    Merhaba de bana en baştan...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 137
    Kayıt tarihi
    : 19.03.12
     
     

    1994 doğumluyum. güvercin besliyorum. Okuyorum (gazete)   ..