Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küçücük ilgi

Küçücük ilgi
 

İlgi... Hem de küçücük...

Küçücük, sadece küçücük sevgiye, ilgiye, kendimizi iyi hissetmemizi sağlayacak güzel ve özel sözlere muhtacız ve bu gerçeği kimse yadsımamalı. Ben özellikle iş hayatında başarı isteyen yöneticilerin bu minicik ve gayet basit olan detaydan yararlanmalarını isterim şahsen. İnanın işe yarıyor : )

Şimdi diyeceksiniz ki ne oldu da bu kadar coştun, hemen açıklıyorum.

İşten ayrıldım malum biliyorsunuz ( çıkarılmaya mecbur bırakıldım ) ve yeni işime başladım 3 ay kadar evde kaldıktan sonra. Evde kalmak, çalışmamak, hiçbir işe yaramadığını düşünmek, sürekli kendini sorgulamak, kendi kendini küçük düşürmek işten ayrılmamın bana yan etkileri diyebilirim. Ve az önce yöneticim tarafından “konuyu ve işi bilmediğin halde yazdığın e-mail çok güzel olmuş” demesi. İşte motivasyonumun, kendime güvenimin  gelmesi bu kadar basit ve küçük. Hayat zaten insanları kırıp dökmekle, kıskanmakla, başarılarını ört pas etmekle tüketilecek kadar kısa değil mi? Azıcık yahu azıcık sevgi, ki hadi onu da geçiyorum, yerden yere çarpılmasa, destek değil köstek olunmasa da güzel işler başarabiliyor kişi istediği zaman. Bunu görmek ve anlamak bu kadar mı imkansız? Bence artık olmamalı, oldurulmamalı !..

Sevgiyle kalmanız dileğimle

Hoşçakalın

Limon Çiçeği

 
Toplam blog
: 15
: 226
Kayıt tarihi
: 22.07.15
 
 

Okulumu bitirmek, keman çalabilmek, İtalya'ya gitmek ve İtalyanca öğrenmek en büyük isteklerim.....