Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Küçüğüm

KÜÇÜĞÜM

Sen uyurken nefesini dinlerdim,
Sen gülerken gözlerine bakardım,
Birgün çekip gideceksin biliyorum,
Unutma yüreğin bende saklı küçügüm.

Sen büyürken farketmedim aslında,
Çok bekledim sabahladım başında,
Dün olmuştun onüç ondört yaşında,
Unutma sen canımdan bir parçasın küçüğüm.

Çok geceler oldu uyumadığım,
Gözümden yaş akıp ağlamadığım,
Bizleri unutup hiç yazmadığın,
Mektubun olmadı, birkez küçüğüm.

Bozkırlarda koşup oyun oynasan,
Yaşamak zor bunu sen hiç bilmesen,
Kırgın olup birde çekip gitmesen,
Gurbet bana uzak zor be küçüğüm.

Hayallerim gerçek olsun isterdim,
Sen var iken dünya benimdir derdim,
Kalmazdı tasam nede kederim,
Sen kırmızı gonca gülüm küçüğüm.

sümer

 
Toplam blog
: 193
: 517
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Sinop doğumluyum, ülkesini ve ulusunu seven bir vatansever, her ay devlete düzenli vergisini ödeyen ..