Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Küçüğüm

Küçüğüm
 

Hangi kalp kırılmıyor ki bu zamanda ? 

Hangi aşk yakıp da kavurmuyor ki ? 

Hangi göz aldatmıyor ki söyle ? 

Bu ilk sana olmuyor biliyorsun... 

Daha çok küçücüksün yolun başındasın. 

Yaşanacak acıların var kapında bekleyen. 

Ve inan bana biriciğim ben hep olacağım,  

Hayatının her anında yanında... 

Sanma ki uzağım diye düşünmüyorum. 

İnan bana her geçen gün seni daha da özlüyorum. 

Aramızda dağlar denizler olsa da,  

Ben her gece seni düşünüp de uyuyorum... 

Uzak değilim sana. 

Kalbinin en derininde senle atıyor,  

Gözlerinin en siyahında senle bakıyor,  

Ciğerlerinde nefes olup da damarlarını dolaşıyorum... 

 

 
Toplam blog
: 31
: 421
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

En büyük aşkım okumak okumak ve yazmak :)Tiyatro tutkunu, müzik sevdalısı ve deniz aşığıyım. Öğre..