Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Kitap
 

Küçük Arı / Chris Cleave

Küçük Arı / Chris Cleave
 

Küçük Arı / Chris Cleave


Olağanüstü sürprizlerle dolu, akıcı, heyecan dolu, güzel bir kitap.

Hikaye, Nijeryalı küçük kız "Küçük Arı", İngiltereli karı-koca Sarah ile Andrew ve minik çocukları süper kahraman Charles arasında geçmekte.

Nijerya'ya tatile giden İngiliz çift Sarah ve Andrew'un, ilginç bir şekilde Nijeryalı "Küçük Arı" ile yolları kesişir.

Aylar sonra sürpriz bir şekilde bu Nijeryalı küçük kızla, tekrar karşılaşmaları ile olaylar gelişmeye başlar.

Kitabın büyüsünü bozmak istemediğim için daha fazla detay vermek istemiyorum.

Yazar Chris Cleave, kitabın sonunda anlatılanların gerçekle hiç bir ilgisi olmadığının altını çizse de, yine de ben Küçük Arı'nın yaşayan bir karekter olduğunu düşünüyorum.

Bir kaç eleştirmenin, kitabın akıcılığının önüne set çekip, hikayeyi bölük pürçük eden ve olayın akışını sekteye uğrattığını düşündükleri cinsellikle ilgili içerikleri, ben kendi adıma, çok doğru, samimi ve yerinde bulduğumu rahatlıkla söyleyebilirim.

Kitabın kurgusunu ve anlatılan olayları son derece başarılı ve gerçekçi buldum.

Mutlaka okumanızı öneriyorum bu kitabı.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..