Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

22 Ağustos '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Küçük bir aşk mektubu..

Küçük bir aşk mektubu..
 

Tam bir sene oldu seninle tanışmamız..

İçimde büyüttüm seni yudum yudum.

.Damlacık oldun büyüdün çağlayan oldun içimde..Her anım seninle geçiyor bir yıldır. Senin için her nefes alışım sanki..Sen olmadan önce ben ne kadar da eksikmişim meğer..Nasıl yaşıyormuşum senden önce acaba..Seninle beraber daha bir ılımlı ve sabırlı oldum galiba.

Daha bir negativ bakıyormuşum dünyaya sanki. Oysa hep pozitif olduğumu düşünürdüm..Ama bu kadar evhamlı olduğumu bilmezdim. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşüneceğimi de.

Örneğin dün akşam bacağında ki bezeyi fark ettiğimde mahvoldum. Senaryoların ardı arkası kesilmedi usumda..Aşıdan kaynaklanan bir beze olduğunu öğrensemde gecem kabuslarla geçti..Nasıl bir duyguymuş bu
anlatılası değil ancak yaşanılası..

Seni öğrendiğimden itibaren bir yıl geçti. Dokuz ay içimdeydin. Kıpır kıpır..

Dört aydır da karşımdasın.. Gülüyor,şarkılar söylüyorsun mırıl mırıl..Her anını yaşamak öyle muhteşem ki..Senin gözünden bir damla yaş gelse benim içimden binlercesi akıyor. Sen güldüğünde binlerce kahkaha benim yüreğimde çınlıyor.

Bebeğim..Aşkların en güzeli..İyi ki varsın. Sağlıklı ve mutlu bir birey olman için elimizden geleni yapacağız söz !

Geçen sene tüm blog arkadaşlarımla beraber bu sevinci paylaştık desem yalan olmaz sanırım. Öyle şaşkın ve mutluydum ki hemen oturmuştum klavyenin başına. Seni paylaştım onlarlada. Ve halada paylaşmaktayım:))

Dünyaya geldiğin andan itibaren sanki zaman durdu..Bazen de tam tersini düşünüyorum.. Su gibi akıp geçiyor. Yakalayamıyorum. Uyudun,kalktın,mama yedin, güldün,ağladın,oturdun,yüzün asıldı ...Her anını karelemek için elimde makine az dolaşmadım. Ama artık yetişmek de imkansızlaştı :)

Aşkların en güzeli..En çıkarsız olanı..Seni çok seviyoruz..

AİLEN..

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..