Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '07

 
Kategori
Futbol
 

Küçük bir kızın babasından isteği olmayacak mı?

Küçük bir kızın babasından isteği olmayacak mı?
 

Gazetede bir haber okudum.

-“Artık Florya’ya gitmem baba.”


http://www.milliyet.com.tr/2007/10/01/spor/aspo.html

Geçen cumartesi günü Beşiktaş maçından önce dramatik bir olay yaşanmış, Galatasaray kampında. Ben Galatasaraylı değilim ama Hakan Şükür’ün futboluna alkışlasak da ve de ne kadar tenkit etsek bile arada bir küçük kız var. O da Hakan’ın küçük kızı. Öz mü öz kızı kendi kanından olma kızının bir isteği olmuş babasından.

“Babacığım Fenerbahçe-Ankaragücü maçından önce Fenerbahçe kaptanı Alex’in kızı nasıl babası ile maça çıktı ise bende seninle bu hafta oynanılacak Beşiktaş maçında seninle maça çıkmak istiyorum”

Hakan önce olmaz demiş. “Maçlarımız seyircisiz oynanılıyor eğer ben seninle maça çıkarsam kızarlar” demiş. Kızı üstelemiş o zaman “Seninle beraber uyuyalım mı?”

Anlıyorum Hakanı çok ince yürekli. Eleştirmeyeceğim ama o an yetkilerden izin almış mı? Almamış olabilir diye düşünüyorum. Almadıysa bende Felkamp olsaydım aynı cezayı gözünün yaşına bakmam verirdim. Bu adamlar ne kadar disiplinli çalışıyorlar. Bir küçük olayda bile gözünün yaşına bile bakmıyorlar. Demek ki futbolda duygusallığa yer yok.

Aldı ise bu ceza niye. Hakan kimden izin almış ve kim ceza vermiş. Hiç anlamış diyelim. Bir de olaya şu açıdan bakmak lazım. Yoksa Hakan bir kızla yattı diye mi bu ceza. Yahu bu kız dışardan gelmedi ki. Hakanın öz mü öz kendi kızı kendi kanından… Eşi olsa hani diyeceğim o ki eşi ile beraberliği söz konusu olabilir diye izin vermeyebilirsiniz, ama kızı ile ve üstelikte erken yatmışlar. Bunda da bir art niyet göremedim. Dinine bağlı bir kişiliği ve duygusal olduğu bilinen Hakan yoksa kendi kızınla mı? İnsanın öyle düşüneceği geliyor şimdi de? Kendiniz demişsiniz beyler.

Bu Fenerbahçe’de olsaydı. Alex ceza alır mıydı? Alex izinsiz bu işi yapsaydı. Ama çocuk işte kıskanmış Alex’in kızına. Yani bir küçük kız onun kalbi kırılır mı hiç? Babası ile yatmak istemişse. Ben cezayı verirdim ama olay baba kız ilişkisi işe ve uğur gelirim düşüncesi ile hareket edilmişse yetkililerden izin mi alınması lazımdı.

Ben bu olaya bu açıdan da baktığımda, ceza biraz ağır gibi geldi bana.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..