Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Küçük bir özür aslında

Küçük bir özür aslında
 

Affettiniz mi beni?


Milliyet Blog yöneticileri, ablalarım, abilerim ve arkadaşlarım;

Öncelikle bir özür ile başlıyorum, özür dilerim!

Aaaaahh açıklayıcı bir yazı olmasını umuyorum. 2011 yılında bu aile katıldım. çok da güzel başlamıştım.

Takip ettiğim yazarlar bloglar ve gündem vardı. Yazdıklarımı sildiğim anlar vardı saygısızca olacagını düşündüğümden şöyle bir baktım ki 1 tam yılın üzerine günler eklenmiş unutmuşum demeye dilim varmıyor unutmak değilde sorumsuzluk galiba. Geçen zamanda günlük olaylar ne kadar değişti ise hayatım da bir o kadar değişti ve bir bakıma bir o kadardan daha çok etki oldu.

Aaaaaah abilerim, ablalarım ve arkadaşlarım tıpkı sizler gibi dönüm noktaları geçirip seçenekleri değerlendirmek zorunda kaldım. Günlük yazdım. Kısa hikayelerim hatta bir roman başlangıcım bile oldu.

Uzun lafın kısası biliyorum bu bir özür yazısı 'da' belirtmeden de edemedim işte hatta anılarımı bile paylaşabilirim. aslında bunu yapmalıyım :) Biliyorum ki her tecrübenin biraz daha üstü olmuştur her yaşanmışa elbet yorum olur. Evet ablalar abiler kardeşler aileye tekrar kabul edilmek benimkisi.

ÖZÜR DİLERİM BENİ AFFEDER MİSİNİZ?

 
Toplam blog
: 5
: 526
Kayıt tarihi
: 20.02.11
 
 

S.Ü. Makine Mühendisliği öğrencisiyim. Araştımayı ve yapılan araştırmaları okumayı, konuşmayı ve ..