Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Küçük birer çocuk kaldık birbirimizde

Küçücük birer çocuk kaldık birbirmizde..
Birbirini tanımaya çalışan herhangi iki kişiydik sadece
Ordan burdan konuşup,
Havadan suda söz edecektik belkide..
Belki ben sana seni anlatırdım aklımın erip
Lügatımdaki sözcüklerin yettiği kadar
Belki de sen anlatırdın kendini
Bende dinlerdim sessizce..

Uysal bakışlarından mı başlamalıydım..
Gözlerindeki anlmadan mı..
Yoksa hepsini bir kenara atıp
Sevgiyi nasıl sahiplendiğini mi anlatsam.
Anlayacağın karar veremedim..
Seni nasıl anlatmaya başlayacağıma..

Bir sevda menekşesi gülüşün..
Düşün ki yeryüzünde belki de yok bir benzerin..
Anlatamıyorum anla beni..
Yüreğimde kalıyor acısı..
Yüreğimdeki bir beyaz kağıt sancısı..
Kelimeler ya boğazımda düğümleniyor..
Ya da aklım karmaşıklaşıyor..
Düşüncelerimde seni canlandırmak zor oluyor.

İçtenliğindir beni etkileyen..
Dürüstülüğün..
Samimyetin..
Sıcak kanlılığın..
Sözcüklerle anlatılmaz
Senin güzelliğin anladım..
Ve aslında lügata işlememiş böyle bir söz..
Veya kelimeler anlamsızlaşmış her seferinde..
Senin magrur başkışlarında..

Yusuf Sezgin Aybey

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..