Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '10

 
Kategori
Blog
 

Küçük Cengiz ve annesi ile ilgili bir bildirimdir…

Küçük Cengiz ve annesi ile ilgili bir bildirimdir…
 

Kaynak:saimbeyli.gov.tr


Sevgili arkadaşlar, Küçük Cengiz’in durumunu sevgili Fahrettin Çitil bizlere iletmiş, bizler de sıkıntılarını biraz olsun hafifletmek için yardımcı olmaya çalışmıştık.

Şahsım adına madden ve manen ilgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum ve Cengiz’in annesinin zorunlu olarak bir hesap açtırdığını duyurmak istiyorum.

Zorunlu olarak diyorum, zira bir süre önce PTT Posta Çeki ve havale maddelerinde bir değişiklik olmuş ve hesap açılmadığı takdirde gönderenin adı, soyadı ve meblağ konusunda alacak olanın bilgisinin bulunması gerekiyormuş!

Telefon ile görüştüğüm müdüre durumu anlatıp yardımcı olmasını rica ettim, bunun bir kampanya olduğunu ve yardımcı olanların isimlerinin ve meblağın yalnızca gönderen ve alan arasında olmasını tercih ettiğimizden, Cengiz’in annesi adına gelen maddi yardımların bu sorguya maruz kalmadan kendisine ödenmesini istedim; telefonda çok anlamlı bulup, sizlere de teşekkür etti beyefendi, başta yardımcı da oldu, ancak sonradan ne olduğunu tam olarak bilemediğim bir gerekçe ile uzun bir süredir isim bilgisi veremediği için teslim alamadığı 100,- TL.’ si postanede beklemektedir Cengiz’in anacığının…

Bu konuda liste tutmayacağımı ifade etmiştim, mailleri de salt bu amaçla sildiğimden dolayı, kendisine yardımcı olamıyorum, maalesef…

Ben olabilirim diye düşünen arkadaşlar, lütfen irtibata geçerseniz PTT yetkilisiyle çözemediğim bu sorunu yine birlikte halledelim.

Ayrıca, an gelir de aklınıza düşerse Cengiz ve ailesi, ufak bir hediyem olsun derseniz, zorunlu olarak açılan bir hesap numarası var artık elimizde, bu şekilde isim, meblağ gibi sıkıntılar yaşanmayacak!

Birkaç kez telefonla görüştüğüm annenin sizlere çok selamı ve çok güzel duaları var, bunları da iletmek boynumun borcudur!...

Sağlık ve sevgiyle kalınız…

Gülgün Karaoğlu

Şubat,22/2010

http://blog.milliyet.com.tr/Bir_yaraya_merhem_olmayi_basarabilir_miyiz_/Blog/?BlogNo=225183

http://blog.milliyet.com.tr/Bir_yaraya_merhem_olmak_isteyenler_parmak_kaldirsin!/Blog/?BlogNo=226172

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..