Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Anılar
 

Küçük dev adam

Küçük dev adam
 

Bankoya biri yaklaştı, saçları kırlaşmış, hafif sakallı güleç yüzlü özenli spor giysisi ile hoş bir beyefendi.

Teknesi ile ilgili vergilerle ilgili bilgi almak istedi, arkadaşım sordu.

-Tekneniz kaç yaşında, boyu ne kadar?

Gülümsedi adam;

-Eski bir tekne ama halen suyun üstünde.

Ben de çaktırmadan kulak misafiriyim, belli mi olur iki kelime öğrensem kar kardır.Baktım..

- Hani şu dünyayı dolaşan Kısmet teknesi yok mu, işte o!

O kadar sıradan bir şeyden bahsediyor gibi idi ki şaşırdım.

Gözlerim şaşkınlıkla açıldı, beyefendiye hayranlıkla gülümsedim ve lafa balıklama daldım.

- Hani dedim eşinizle birlikte korkusuzca yelken açtığınız, hatta kızınız da o teknede dünyaya geldiğini heyecanla takip ettiğimiz, kızınızın adı da;

Bana fırsat bırakmadan ekledi kocaman gülümseyerek;

- Deniz dedi…

İnanamadım, bu cüssede bir adam, ben bekliyorum iri yarı yapılı o güçlü rüzgarlara yelkenlere o zamanın şartları ile engin denizlere yelken açan bilinmezliklere korkusuzca giden küçük dev adam…

Üstelik orada bir çocuk sahibi oldu.

Dünya gezisini tefrika halinde günlerce izlemiştik gazeteden...

Çaktırmadan yaşına baktım, rahmetli babamla aynı yaşta idi, babamı kaybedeli bir hayli oldu...

Sadun Boro...delikanlı gibi, Allah uzun ömür versin.

Demek ki ne imiş arkadaşlar; Denizden uzak kalmayalım. Derdi kederi her şeyi alıp götürüyor deniz...

Her fırsatta deniz kıyısına gidip kocaman nefesler alalım, denize ormana yakın olan çokkk yaşıyor. Sevgi ile denizli, yeşilli yaşamlara…

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..