Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '06

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Küçük erkeğime

Küçük erkeğime
 

Bir gece ansızın girdin hayatıma... Ay o gün kapılarını kapatmıştı geceye, yıldızlar biçareydi, göz kırpıyorlardı bize dokunsak ellerimiz tutacaktı sanki o kadar yakındı.. seni anlatmanın bir benzetme türü yoktu henüz senin tarifinin imkanı yoktu... gözlerin kocamandı gözlerinde yıldızlar vardı kocaman dünya gözlerinin içindeydi, pırıl pırıldı gözlerin, yaşam doluydu... öyle güzel dudakların vardıki ağzından çıkan cümleleri yanlız ben duyabiliyordum çünkü sen benimdin ve her cümlede ben vardım o küçücük ağzından ne büyük sözler çıkıyordu ama benden başka kimse duymuyordu... masumdun o kadar masumdun ki, gökyüzü gibi sonsuzdu saflığın,masumluğun...

su gibiydin içip içip kanılmayan bir suydun sanki ve ben sana ne kanıyorum nede doyuyorum...meğer sen girmeden önce ben yarımmışım seninle tamam oldum seninle gece ile gündüz, deniz ile martı, ağaç ile yaprak olduk... farkında olmadan bana o kadar çok şey öğrettin ki, ki hala da öğretiyorsun işte seni farklı yapanda bu... farklılığın seni farklı yapan senin henüz farkında olmadığın farklılığın... seninle yeniden doğdum meğer ne kadar güzelmiş yaşamak... ağaçlar şimdi bir başka güzel, güneş bir başka hatta böcekler bile bir başka güzel... herşey seninle güzel... ahh o ellerin yok mu... ellerin elimi her tutuşunda yüreğime dokunuyorsun, gözünden akan bir damla yaş yüreğime akıyor, yüreğin yüreğim oluyor...

sen benimsin yanlız benim... seni büyük bir aşkla seviyorum ve seninde beni büyük bir aşkla sevdiğini biliyorum bu yüzden mutluyum bu yüzden huzurluyum... seni seviyorum beni tamamladığın için... seni seviyorum beni değiştirdiğin için... seni seni seviyorum çünkü yapabildiğim en iyi şey... seni seviyorum çünkü oğlumsun... benim küçük erkeğim iyi ki doğdun iyi ki varsın... ANNEN...

 
Toplam blog
: 24
: 1028
Kayıt tarihi
: 20.09.06
 
 

1984 Ankara doğumluyum. Gazi üniversitesi matbaa bölümünde okurken evlendim. Okulu bıraktım, eşimin ..