Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '09

 
Kategori
İstanbul
 

Küçük İskender 'le Şiir Akşamları her Pazartesi

Küçük İskender 'le Şiir Akşamları her Pazartesi
 

foto : Zeliha Demirel


Nisan Serap Hanım , bir şair olarak şiir sevenlere haber etmiş Küçük İskender ile şiir akşamlarından. Söz aramızda ben de geçen haftalar gittim, hem de hasta hasta Küçük İskender' in o güzelim şiir akşamlarından birine katıldım sessiz bir dinleyici olarak. Cebimde güzel bir şiirim olmasını ne çok isterdim, ne çok özendim şairlerimize, sevgili Yelda Karataş 'a , Küçük İskender 'e, Pelin Batu 'ya ve isimlerini yazamadığım pek çok şairimize.

" Küçük iskender 'le Şiir Akşamları'nın 17. yılı rüzgâr gibi gelip, geçmeden söz olsun, şiir olsun, ince bellide demli çay olsun, bir kadeh rakı olsun, her şey insan için, şiir gibi, birlikte olup, paylaşmak gibi...

Gelin bu akşam bizimle olun

Meis Bar ( Hayal Kahvesi yanı )
Cadde/Sokak: İstiklal Cad. Büyükparmakkapı Sok. Beyoğlu
"

diyor Nisan Serap Hanım. ...( 16 Kasım Pazartesi) ve sanıyorum her pazartesi devam edecek etkinlikler.

Şimdi öykü sevenler için HALDUN TANER USTAYI ANMA etkinliğini duyurduk. Şiir sevenlere de güzel bir şiir akşamı, hem de 17 yıldan beri süren. Hem şiir hem de öykü seviyorsanız artık bilemem. Caz severler için de yarın akşam AYŞE TÜTÜNCÜ DÖRTLÜSÜ Caddebostanda diye yazdık.

 
Toplam blog
: 566
: 1338
Kayıt tarihi
: 11.07.06
 
 

Edebiyatla ilgileniyorum. Ayrıca amatörce belgesel film çalışmaları yapıyorum ve kültürel etkinlikle..