Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

14 Ekim '08

 
Kategori
İzmir
 

Küçük Kadınlar Dizisi! Melekler size kalsın er'KEK'ler..

Küçük Kadınlar Dizisi! Melekler size kalsın er'KEK'ler..
 

Küçük Kadınlar Dizisi:Elif Ekin Türkmen Milliyet


Küçük Kadınlar adlı TV. Dizisinde oynayan ''Elif'' Ekin Türkmen, ''İzmir'in kadınları daha değerlidir!'' Demiş!
Kendisi şu an İstanbul'da yaşasa da İzmir'de doğmuş. Şanslı kadın vesselam...

Ben mi?
İstanbul'da doğdum!
İstanbul'da büyüdüm!
İstanbul'da yaşıyorum!

Ben İstanbul'lu ve de bir ''Türk Kadını'' olarak, (söylenen bu söz karşısında) ''benim ülkemde neden benim şansım ikinci sıralar da'' diye, sorma hakkımı kullanmak istiyorum!

Siz Sayın Ekin Türkmen Hanımefendiye ve siz Sayın Beyefendilere, akıllı, fikirli, inançlı, hoş görülü, bıyıklı, yakışıklı ve dünya seksisi olan memleketimin er'KEK'lerine soruyorum!

(Aslında İsterdim ki bu röportajı yapan Sayın İlknur Taş Hanımefendi o an bu soruyu sorabilsin.. Diğer kadınlar neden değersiz diye? Kısmet işte!)

Biz İstanbul'lu kadınlar,
Biz Ankara'lı kadınlar,
Biz Karadeniz'li kadınlar,
Biz Güneydoğu'lu kadınlar,
Biz Akdeniz'li kadınlar
Biz Doğu'lu kadınlar,
Biz Ege'li kadınlar,
Biz İç Anadolu'lu kadınlar,
Biz Trakya'lı kadınlar,
Vs. vs. vs. biz kadınlar KEK'miyiz?

Sizi bilemem ama ben bu sabah Milliyet.com'da, Sayın İlknur Taş'ın ilknur.tas@milliyet.com.tr bu haberini okuyunca, daha başlığı görür görmez dayanamadım ve saldırdım google..

Kim bu İzmir'li hanım kızımız.. Diye!

Ekin Türkmen Kimdir?

1984 yılında İzmir'de dünyaya gelmiş..
Haliç Üniversitesi tiyatro bölümünden mezun olmuş..
İlk olarak ''Ekmek Teknesi'' adlı dizi ile tanınmaya başlamış.
Acı hayat adlı dizi de ve birkaç tane sinema filminde de rol almış..
Şu an Küçük Kadınlar dizisinin (Elif) başrol oyuncusudur..
Aynı zamanda da halen yayınlanmakta olan Menekşe İle Halil adlı dizide de rol almaktaymış..

Ekin Türkmen'in şimdiye kadar rol aldığı TV. dizileri:

Küçük Kadınlar (2008) Elif
Menekşe ile Halil (2007)
Kısmetim Otel (2007) Zeynep
Acı Hayat (2005) Özlem
Nefes Nefese (2005)
Ekmek Teknesi (2002) Songül

Rol Aldığı Filmler:Keloğlan Kara Prens’e Karşı (2005)

Kül Kedisi
Son Ders:Aşk ve Üniversite (2007) Deren

Ekin Türkmen'i niçin mi tanımak istedik?

Kendi nedenim:

Sayın Ekin Türkmen bence çok iddalı bir laf etmiş, hemi de (!) öyle böyle değil! Önce buyurunuz siz de yapılan bu haberin söyleşisine bir kulak verin ki sonrasında da bakalım bakalım sizinle takıldığım nokta da buluşacak mıyız?

Haber Milliyet: http://www.milliyet.com.tr/Cafe/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&Kategori=cafe&KategoriID=&ArticleID=1002768&Date=14.10.2008&b=Izmirde%20kadinlar%20daha%20degerlidir&ver=43

Takıldığım soru ve cevabı:

Soru: Altı yıldır İstanbul’da yalnız yaşıyorsunuz. İzmir’e dönmeyi hiç düşünüyor musunuz?

Cevap: Çok özlüyorum İzmir’i ama artık orada yaşayamam. İstanbul’un temposuna alışmış bir insan bence hiçbir yerde yaşayamaz. Her şey burada. Gece dışarı çıktığında ayrı bir hayat var. İzmir’de gece 01.00’den sonra hiçbir şey yok. Bu yanıyla İstanbul çok güzel. Öte yandan İzmir çok sessiz, sakin, mutlu ve sıcak insanlarla dolu. Trafik yok. Kadınlar çok rahat dışarıda dolaşabiliyorlar. ''Kadınlar daha değerlidir İzmir’de.'' Ancak İstanbul’un her yerinde istediğiniz gibi giyinip rahatça gezemiyorsunuz. İzmir’i daha çok sevmeme rağmen İstanbul’da yaşayacağım artık.

''Kadınlar daha değerlidir İzmir’de.''
''Kadınlar daha değerlidir İzmir’de.''
''Kadınlar daha değerlidir İzmir’de.''
''Kadınlar daha değerlidir İzmir’de.''
''Kadınlar daha değerlidir İzmir’de.'' (Takıldım dedim ya!)

Evet!
Ben İstanbul'da doğdum!
İstabul'da okumaya çalışıp, büyüdüm!
İstanbul'da yaşıyor gibi yapıyorum!
İnşallah da doğduğum gibi, Eyüp'te, İstanbul'da son nefesimi veririm.. Ayrıca da İzmir'li olmadığım için, kendi ülkemde arka sıralara atılıyorsam, ben de bütün değerlerden istifa ediyorum diyorum?!

Melekler size kalsın er'KEK'ler! :(

Gönül notum:

Anadolu'm da yaşayan kadınlar: bunca geri bırakılmışlıklarıyla, yaşadıkları türlü sıkıntılara, şartlara, gördükleri geri kalmış muamelelere rağmen, bu ülkenin erkeklerinden hala dünyaya çocuklar doğuruyorlarsa, eğer ben de bir İstanbul'lu ve İstanbul'da ki 72,5 milletle beraber, her zaman el ele veremesek de, bu kutlu şehrin akla gelmedik türlü dertlerine birlikte göğüs gerebiliyorsak, şehrimin kadınları hala ayakta durabiliyor ve mücadeleye devam ediyorlarsa, ben de diyorum ki, güzel yurdumun her köşesinde nefes alan ve yaratılan bütün kadınlar da Allah'ın bir kerameti var!

İşte bunun için de ''değerli'' sözünü sadece İzmir'le sınırlamamak gerek değil mi diye de bizim insanımıza soruyorum?

Saygılarımla..


Sabiha Rana


*********
Küresel ısınmaya ne gibi katkılarımız oluyor?

Mesela: Baş'örtü'sü'yle uğraşacağımıza, geliniz hep birlikte Türkiye'mizin ve güzel İstanbul'umuzun tertemiz mis gibi geleceği için, yatırım yapalım, yemyeşil bir örtüyle dünyamızı kaplayalım ama en önce de TEMA'ya katkıda bulunalım.. Başka çare yok! Çünkü;ne başka dünya, ne başka Türkiye, ne de başka bir İstanbul var! Ama! TEMA'da hayat var! http://www.tema.org.tr/

İletişim: TEMAVakfi@tema.org.tr



YA KIZ ÇOCUKLARIMIZ? HAYDİ ONLARIDA UNUTMAYALIM!

<ımg alt="" src="http://kampanya.milliyet.com.tr/bbog/bireysel.jpg" usemap="#a" border="0">


BİR KIZ ÖĞRENCİNİN HAYATINI DEĞİŞTİREBİLİRSİNİZ
https://secure.cydd.org.tr/bagis/index.asp

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..