Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Küçük kadınlar

Küçük kadınlar
 

Küçük kadınlar dizisinde en çok Armi ve Elifi seviyorum. Çünkü onlar bir işin imkansız olsa bile olacağını gösteriyorlar. Hepsini seviyorum aslında ama herkesin duruşu başka hayatın karşısında Elif ve Armi dimdik duruyor. Bilge büzülmüş. Yeliz umursamaz, Cansu da herşeyden habersiz. Zaten Cansuda hayata tutunmaya çalışıyor herkes gibi yaşamayı sevmeseydi belkide konuşamazdı. Ama Ali kızların damarına girdi. Kızlarda onu iyi sandılar.Ama Ali yarlerini söyleyerek etti onlara. Ben Elifin yerinde olsam; belki de duramazdım dimdik dimdik hayatın karşısında. Ama ben Armiyi seviyorum. Çünkü o içlerinde en cesuru. Yeliz ise en süslü püslüsü. Bilge hasta. Elif umutlu. Cansu da çaresizce halasında. Sizce bu aile bir daha gelebilir mi araya? Bence yıllar bile alsa en sonunda kavuşurlar. Onları çok seviyorum ve kendime örnek alıyorum.

 
Toplam blog
: 10
: 2006
Kayıt tarihi
: 24.08.08
 
 

1998 yılında Tekirdağ' da dünyaya geldim. Tekirdağ' ı çok seviyorum. Adımı "Bichon frise" olarak seç..