Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '08

 
Kategori
Deneme
 

Küçük kız

Küçük kız
 

"RESİM:ALINTI"


Üfle mumlarını küçük kız... Bir dilek tut önce... Tuttun mu? Şimdi de Allah'ım bana çirkin şansı ver de... Analar tahtını yapıyor da yavrum bahtını yapamıyor... El adamı gözün yaşına bakmıyor... Kadir kıymet bilmiyor. Annesinin nazlı gülünü hoyratça koparıp savuruveriyor oradan oraya hevesi geçince.

Ananın yazgısı kıza yazılır derler.Bana benzemesin yazgın.Cenabı Hak doğru, dürüst , düzgün insanlar çıkarsın karşına... Bir tuttuğun bin olsun.... Hiç üzülme sen... Oku büyük adam ol.Dünyanın bin türlü hali var küçük kız.Altın bileziğin olmalı mutlaka kolunda.

Ana yüreği bu hep iyiliğini ister yavrularının... Ana yüreği dayanamaz göz yaşlarına...Okşamaya kıyamazken kınalı yavrusunu derdini dinlemek, yüzünün gülmediğine tanık olmak binlerce kurşun yarasından daha da fazla acıtır canını... Sakın izin verme nazlı kuzum canını yakmalarına. Hoyratça savurmalarına seni... Ezdirme kendini. Ben sana adaletli olmayı öğrettim... Hak yeme, hakkını da yedirtme...

Kulağına küpe olsun dediklerim... Ama dedim ya günlerin hep mutlu geçsin... Yüzünden gülümseme, kalbinden sevgi eksik olmasın... Çok sev ve çok sevil... Hayatta en güzel şey sevgi... Sevgisiz insan boşluğa düşer... Kökleri kurur... İzin verme sakın buna... Sen en değerlimsin... Sevmeyi de sevilmeyi de, sayılmayı da saymayı da hak ediyorsun fazlasıyla...

Güzel kızım hadi üfle mumları..Yeni yaşın kutlu ve mutlu olsun. İyi ki doğdun... İyi ki senin annenim... Hayatıma hoş geldin bir tanem...

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..