Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Küçük kumam :)

Küçük kumam :)
 

Sena böceği :)


Komşu kızı Sena.... Minicik.... 6 yaşında ama yaşıtlarının yarısı kadar :)

Aman o dil... O dil...

İncecik sesiyle bıcır bıcır devamlı anlatırda anlatır.


Saçları çok az ve ince telliydi daha bebekken, bizim saçlarımızı okşar ;

- Menim şaçlayım bi ujaçın , öyücem, yenk yenk tokalay takcem, diye hayaller kurardı :)

İşten geldiğimde annesine, anneme ve diğer ev hanımı komşularıma nazaran çalıştığım için daha bakımlı, makyajlı olduğumdan beni inceler, kucağımdan inmez, iltifatlar eder dururdu .

23 Nisanda kızımı, Sena'yı ve ablasını alıp gezmeye götürdüm, sohbet ediyoruz yemekte, soruyorum büyüyünce ne olacaksınız ?

Benim kız kararsız, mimar diyor ama asker de olabilirmiş, ünüforma sevdalısı :)

Sena'nın ablası da gen mühendisi olacakmış, hıııı? oldum :)

Bu böcek ne dese beğenirsiniz ? ev hanımı :))

Akşama kadar evde çeşit çeşit yemekler yapıp kocasını bekleyecekmiş.

Birde ikiz kızları olacakmış Yıldız 'la Dıldız :)))

Ve o saatten sonra sustur susturabilirsen artık, nasıl evleneceğini, arabasının ne renk olacağını, evinin ne renk olacağını, düğününde saçını nasıl yaptıracağını, evlendikten sonra Yıldız'la, Dıldız'ı nasıl büyüteceğini anlattı da anlattı :)))

Eve geldim, anneme anlatıyorum,

Annem demesin mi ;- Aaa haberin yok o senin kuman :))

Eşime aşıkmış da haberim yokmuş,

Annesine diyormuş ki; - Anneciğim Simay'ın babası ne kadar tatlı değil mi ? Bana ne kadar güzel gülüyor :)))

Offff dedim, yakışıklı adamla evli olmak ne zor yahu :) her yaştan rakiplerle uğraş dur :)))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..