Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Küçük mutluluklar cebinizde saklı dursun.

Küçük mutluluklar cebinizde saklı dursun.
 

Küçük küçük notlara reiki felsefeleriyle süslenmiş cümlecikler taşıyan bir dostuma rastladım geçen gün. Bu güzel alışkanlıkla yaşamına nasıl renk ve huzur kattığını öğrendim.

Meğer, çekim yasası, secret gibi kitaplarda mevzusu geçen yaşamımızı kendimiz kontrol altına alabiliriz, başımıza gelmesini istediğimiz olaylara kendi mucizevî dokunuşlarımızla nasıl da güzel bir şekilde yön verebiliriz gerçeği bu kadar basit gündelik alışkanlılarla saklıymış.

Ben de iyimser bir kişilik olarak inançlarım doğrultusunda çok arzu ettiğim olayları olmuş bitmiş gibi üniversitedeki not defterlerime yazardım. Hatta burs kazandığım vakit hiç şaşırmamıştım, çünkü bunun olmasını tüm kalbimle istiyor ve oldubitti gözüyle bakıyordum. Görünen o ki her birimize bu bilgi bir şekilde aşılanmış ama ne zaman hakkını vererek anlayacağımız ve uygulayacağımız durumlara göre değişiyor işte. Bu mantıkla bu sabah uyanır uyanmaz günümün güzel geçmesi, verim alabilmek, az hatalı bol başarılı anlar yaşamak adına pembe pembe kâğıtlara güzel sözcükler sıraladım. Ve şirkete gelince bu kâğıtları görebileceğim yerlere yapıştırdım. Hem renklerin verdiği pozitiflikle hem de yazıların içeriklerinin yaydığı enerjiyle günüm güzel geçti ve geçmeye devam ediyor. Reiki meraklısı dostum da bahtsız bedevi misali zor günlerin arkasından aldığı reiki dersleriyle böyle bir çözümle tanışmış ve yaşamı değişmiş. Kötü bir iş, savurgan ilgisiz bir aile ve yalnız geçen günlerin ardından, rahat ve mutlu bir nefese imkân sağlayan bu yöntem önce güzel başarlı günleri müjdelemiş, akabinden de sağlıklı keyifli huzurlu bir ikili ilişkinin kollarına atmış onu. Gözlerinin içindeki mutluluğu keşke fotoğraflayabilseydim de sizinle paylaşabilseydim. En azından enerjisini yazı diliyle size aktarabilmenin keyfini yaşıyorum ya bu da kafi.

Şimdi bir kâğıt ve kalemle başlayan ve tamamen içimizi olumsuzluklardan temizleyerek yeni bir bakış açısına merhaba demeye ne dersiniz?

İlk cümlemiz.

'teşekkürler hayat'

Güzel günler.

 
Toplam blog
: 93
: 1475
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Elektrik mühendisiyim. Eğitimci bir ailenin kızıyım. Kelimeler ve rakamlarla geçen serüven dolu b..