Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '17

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Küçük Mutluluklar Kitabı / Aşkım Kapışmak

Küçük Mutluluklar Kitabı / Aşkım Kapışmak
 

alıntıdır


Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Aşkım Kapışmak’ın “Küçük Mutluluklar Kitabı.”

 Aslında kendimizle bir yüzleşme fırsatı sunuyor. Bu kitapta çoğu zaman “tam da benden bahsediyor” diyebileceğiniz bölümler var.

Verdiğimiz eğitimlerin, seminerlerin çoğunda “atalet”ten bahsediyoruz. Nedir atalet? Hepimizin mevcut durumunda bir parça da olsa bulunan “öğrenilmişlik çaresizlik”. Aşkım Kapışmak bu kitabında sıklıkla bu konu üzerinde durmuş.

Neler yapmamız gerek?

Bu durumun bize zararları neler?

Aslında konuyla alakalı seminerlerde bulunmak her ne kadar maksimum fayda sağlasa da, zaman sıkıntısı yaşayıp ertelediğiniz noktada bu kitabından ve Mümin Sekman’ın “Her şey Seninle Başlar” kitabından faydalanabilirsiniz.

Kitabın arka kapağındaki yorumları sizlerle paylaşmak istiyorum:

(***)

Mutluluk aslında bugün. Mutluluk hâlâ çocuklar gibi hayallerimin olması. Mutluluk gözlerimi kapattığımda çocukluğuma dönebilmem. Mutluluk içimdeki ben…
-Esin Övet-Gazeteci/Yazar-Habertürk

Mutluluk benim için bir zaman dilimidir. Ve o zaman kızımın içten kahkahasıdır.
-Sibel Kahraman-Milliyet Gazetesi Eğitim Editörü

Her yeni güne eşimin ve kızımın yanında uyanmak, onların güzel gözlerindeki sevgiyi görmek ve her şeyden önemlisi sağlıkla alınan her nefes benim için mutluluktur….
-Aydın Yılmaz-GS’lı Futbolcu

Mutluluk; tarifini yazmaya çalıştığında, tüm güzel hatıralarla sarıp sarmalanmaktır… Sonra an’a dönüp derin bir nefes aldığında iyi ki demektir.
-Betül Demir-Sanatçı

Bana göre mutluluk oğlumun beklemediğim bir anda sebepsiz boynuma sarılması, kalabalık aile kahvaltılarımız ve çikolatalarımmm…
-Özlem Yıldız-Sunucu

Eğer tecrübem ve kişisel çabam ile insanlara yardım edebiliyorsam, gelişimlerine katkıda bulunabiliyorsam, insanlar böylelikle daha iyi, mutlu ve başarılı oluyorlarsa, bu benim için Mutluluktur…

***

Şimdiden keyifli okumalar…

www.acaryasamkocu.com

info@acaryasamkocu.com

ınstagram: acaryasamkocu

Facebook : acar yasam koclugu

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..