Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Gönüllülük
 

Küçük mutluluklara

Küçük mutluluklara
 

aktif.com


2000 yılından beri devam eden bir kampanya , sosyal sorumluluk projelerinin en başarılı olanlarından biri Aktif Dağıtım tarafından gerçekleştirilen mektuplu kırtasiye yardımı kampanyası dokuzuncusu gerçekleştirilmek üzere başladı. 22 Eylül'e kadar katılabileceğiniz kampanyada yardım koşulları son derece basit.

A4 büyüklüğünde bir zarf içine 1 kitap (öykü, Bilim Çocuk dergisi vb.), 1 defter, 2 kurşunkalem, 1 kalemtraş, 1 silgi, 1 cetvel, 1 kutu (6'lı) kuruboya, 1 lolipop şeker, 1 diş fırçası, 1 küçük boy diş macunu (..ve bir de sizin mektubunuz!)


Zarfa daha fazla birşey koymamanız önemli, cömertliğiniz diğer çocukları üzebilir , onun yerine bir değil iki zarf doldurmayı tercih edebilirsiniz tabii.

Eğer zarfın detayları için vaktim yok diyorsanız , hazır paketler var, adedi 5, 5 ytl

Hazır paket siparişiyle katılmak için
www.abonet.net adresinden veya 0212 314 08 88 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz. (Mektubunuz basılıp pakete konuluyor)
(Faks no: 0212 222 2710; Hesap no: Garanti Bankası 028-6296906 / İş Bankası 1188-0179010)

Ya da kendi hazırlayacağınız paketleri;
İstanbul merkezine teslim edebilirsiniz. (Adres: Aktif İleti AŞ PERPA Tic. Mrk. K: 13 No: 1970 Okmeydanı - İstanbul) Posta / kargo ile adresine gönderebilirsiniz.
(Lütfen zarflarınızın üzerine ad-soyad ve adresinizi yazmayı unutmayın. Takip etmeniz için gereklidir) 100 adetten fazla paketiniz olursa 0212 314 08 00'e telefon edin; ücretsiz alıyorlar

Her zarf uzaktaki bir çocuğun kitaba, şekere ve yaşam sevincine ulaşmasını sağlayabilir. Küçük gözlerde küçücük bir pırıltı için, okuyup geçmeyin, siz de katılın

Göndereceğiniz zarfı sevinçle açan minikler adına teşekkürler ...

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..