Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '20

 
Kategori
Deneme
 

Küçük Prens'ten Çiçeğine

Küçük Prens der ki "İnsan çölde biraz yalnızdır". Dünya da aslında kurak bir çöldür, bu kurak çölü canlandıran da binbir çeşit renkteki ruhlardır.Ben bu kocaman çölde biraz yalnızdım ve birdenbire çiçeğime -sana- rastladım. Elimden geldiğince seni korudum suladım. Ben sana hayranlıkla bakıp aşkına kapıldıkça sen sürekli kendinle övünüp, kendini beğenip durdun.Oysa ben sana o kadar aşıktım ki bir günüm bile seni düşünmeden geçmedi. Rüzgarlar, fırtınalar seni eğip bükmesin diye siper ettim kendimi sana ama beni hiç bilmedin. Sürekli şikayet edip durdun, bir zaman sonra beni beğenmemeye başladın. Aslında o çöldeki çiçek bendim, "Küçük Prens" de sen. Ama sanki rolleri değişmiştik.Senin kurak çölünde benim kadar güzel bir çiçek yoktu, haydi doğru söyle sen de bana aşıktın hem de öyle böyle değil sırılsıklam aşıktın. Kırılgan yüreğimi şu zalim dünyadan korumak için giydiğim dört tane dikenimden başka hiç bir şeyim yoktu, öyle savunmasızdım ki. Senin beni anlayıp, koruyup, sahiplenmeni bekledim, öyle korkuyordum ki bu dünyanın kötülüklerinden.Yine "Küçük Prens" ben oldum gezegen gezegen dolaştım ama yine de ruhum hiç bir yerde rahat etmedi. Öyle yalnızdım ki. Sen yine bir çiçek gibi süslendin, güldükçe daha güzelleştin, bense bir yabancı gibi seni uzaktan izledim. Öyle güzel ve havalıydın ki yanına gelirsem dallarını sevip okşarsam, beni itmenden korktum. Yapmadığın şey değildi ki kaç kere ruhumu incitmiştin. İstedim ki yanıma bir kere sen gel, olduğum yerde açsın çiçeklerin, seni öpüp kokunu içime çekeyim, sarıp seveyim. Hiç bir şey demeden olduğum gezegende bul ve nerdeysem orada sar beni o güzel dallarını boynuma dola. Hiç bir çiçeğe benzemeyen kendi çiçeğimin kokusuyla sarhoş olayım. Ben cennetten geldim buralara senin olmaya, bir kerecik seni sarmaya, koklamaya geldim. Ama onu bile beceremedim affet beni çiçeğim. Güzel sevgilim. Şimdi gitme vaktim geldim evime dönmem gerekiyor. Bu kurak yapayalnız dünya çölünde beni bir yılan sokup evime göndermeden keşke yetişebilsen sevgilim. Yoksa çaresizce yılanın beni sokmasına razı gelip evime döneceğim. 

 
Toplam blog
: 32
: 210
Kayıt tarihi
: 08.09.19
 
 

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik mezunuyum.İlgi alanlarım kişi..