Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Küçük Prens

Küçük Prens
 

Ama sorumu yanıtlamadı küçük prens. Onun yerine bana:

“Gerçeğin mayası gözle görünmez, aslolan göz kalplerdedir. ”  dedi.

“Evet, biliyorum...”

''ve geceleri gökyüzüne bakarsın'' dedi küçük prens. '' her şeyin çok küçük olduğu gezegenimin yerini gösteremem sana belki böylesi daha iyi. Yıldızım senin için herhangi bir yıldız olsun. Böylece gökyüzündeki bütün yıldızlara bakmayı seveceksin... Hepsi senin dostların olacak hem sana bir armağan vereceğim... "

"yıldızlardan birinde ben yaşıyor olacağım. Ben gülüyor olacağım bir tanesinde ve geceleyin gökyüzüne baktığında bütün yıldızlar gülüyor gibi olacak... Yalnızca senin gülen yıldızların olacak! "

"ve üzüntün hafiflediğinde (zaman bütün acıları hafifletir) beni tanımış olmak hep seni mutlu edecek,   dostum olarak kalacaksın. Benimle gülmek isteyeceksin. Bunun için de arada bir pencereni açacaksın... Dostların gökyüzüne bakıp bakıp güldüğünü görünce çok şaşıracaklar! Onlara 'yıldızlar hep güldürür beni!' diyeceksin. Deli olduğunu düşünecekler. Sana nasıl bir oyun oynadığımı görüyorsun..."

Ve bir kez daha güldü.

“Aslında ben sana bir sürü yıldız değil de, kahkaha atabilen bir sürü zil vermiş gibi oldum.”

Yine güldü. Sonra ciddileşti.

- Bu gece... biliyorsun... gelme...

- Seni bırakmayacağım

- Acı çekiyormuş gibi bakacağım. Biraz da ölüyormuşum gibi... Evet, öyle. Bunu görmeye gelme. görmeye değmez.

- Seni bırakmayacağım

-''Acı çekeceksin. Ölmüşüm gibi olacak, ama ölmeyeceğim... '' Dedi küçük prens ve devam etti:

-Anlamalısın. Çok uzak... Bu gövdeyi oraya taşıyamam, çok ağır. Üzülme, atılmış, eski bir deniz kabuğu gibi olacağım. Bunda üzülecek bir şey yok... "

 
Toplam blog
: 6
: 1334
Kayıt tarihi
: 18.01.08
 
 

 Gelecekte olacağı kişinin çizgilerini henüz çizememiş olmakla beraber kendi olmaktan vazgeçmemey..