Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Küçük şeyler

Küçük şeyler
 

Her şey bir kelamda başladı

Çok kolay oldu çünkü

Tüm kesimler hazırdı.

Yaşamak ile ilgili bir cümle ararken

Yaşamanın cümlesiz bir şey olduğunu öğrendim.

 

Tıpkı hava gibi

Su gibi

Yağmur gibi, rüzgar gibi

Kum gibi, çöl gibi

 

Aslında her şey

Var olduğu gibi YOK oldu gözümde

Sanki olmamışçasına

Sanki boşlukmuşçasına

Vücudumuzda atomdan bağımsız büyük bi boşluk var

 

Her şey yapmakla ilgiliydi

Yani yaşamakla

Sanki annemin üzerime örttüğü yorgan kadar

Güvendeydim bu sefer

Sanki her şey TAMMIŞ gibi

Hayatta her şey

Yorganmış gibi üzerime örtündü

 

Nefesli bir şekilde

Heves ettim yaşamaya

Olgun bir şekilde

Bakımlı bir erkekmişçesine

Düzgün bir adam gibi

Hatta EKSİKSİZ

 

Her şeyin başladığı noktada

Son bulması mı desem

Yoksa her başlangıç için

Eskinin yok olması

Özgür olmak için

Ölmüş mü olmak lazım

 

Belki de her türlü var oluşun

Olgunlaşmadan ibaret olduğu

Atomların bizde yarattıkları boşlukla nasıl anlatılır?

 

Evet

Hep bahsettiğim gibi

KÜÇÜK ŞEYLER
HEM DE KÜÇÜCÜK ŞEYLER!

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..