Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Küçük

Küçümsemek kötü bir huy olarak bilinir camiamızda, ayıp bir şeydir küçümsemek en küçük bir şey bile çok büyük bildiğimiz şeylere galip gelebilir çünkü, küçümsememeli o yüzden hiçbir şeyi, üzerine sözler şiirler maniler söylenir. Atıfta bulunulur tarihe, büyük şahsiyetlere, örnekler verilir. Küçümsemenin küçüklüğü üzerine, ama ben küçümsüyorum. Hiçbir pişmanlık duymadan küçümsüyorum;

Kendini beğenmiş siyasetçileri

Boru gibi enaniyeti olan yazarları

Küçük dağları yarattığını zanneden gafilleri

Her şeyi bildiğini sanan gazetecileri

Ahlak bekçiliğine soyunan ahlaksızlık timsallerini

Kıraldan çok kıralcı olan dalkavukları

Zalimliğini kahramanlık gibi anlatan sefil ruhları

Yalan gemisinde ilerlerken sahtekârlık adasına, mert takılanları

Liyakat yoksunu bilmiş idarecileri

Liste uzayıp gidiyor. Düşündükçe yenileri geliyor aklıma ve bu hengâmda siyasi, ticari ve mevkii kaygıları yüzünden insanlığından çıkan insancıkları küçümsemekten başka bir şey gelmiyor elimden.

Bu fikirler yüzünden sizde beni küçümseyebilirsiniz.

Seviyorum küçüklüğü………

 
Toplam blog
: 20
: 322
Kayıt tarihi
: 08.03.12
 
 

Bi alanda uzmanlığım yok lisede ticaret okudum, önlisans hukuk, lisans ise yine ticaret üzerine ş..