Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '09

 
Kategori
Güncel
 

Kuçur mumbar!

Çocukluğumda annem bakkala gönderirken liste hazırlardık.

"Yaz bir kilo tuz!"

"Yazdım!"

"İki kilo ekmek! Yok yok şeker!"

"Baklava mı yiyeceğiz anne!"

"Bir kilo irmik! İrmik helvası yapacağım!"

Koca adam oldum, geçen hanım yazdı verdi elime bir liste!

"Bunları al marketten!"

"Hanım ayıp değil mi liste veriyorsun elime! Söyle ben aklımda tutarım!"

"Hep öyle yapıyorsun, demediğim şeyleri alıyorsun!"

"Okuyamamışımdır hanım. Karınca duası gibi yazıyorsun yazıları!"

Ankaraya giderken oğluma adresini sordum!

"Selami nereye geleceğim? Eviniz nerede?"

"Baba yaz! Kalemin var mı yanında?"

"Var da kağıt yok!"

"Çukurambar!"

"Çukur mumbar mı?"

"Yok kuçur tumbar!"

"Dur yazayım ! Muçur kumbar! Sonra?

....

Kusura bakmayın gülmekten yazamıyorum!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..