Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kudal!

Kudal; ahşaptan imal edilmiş karıştırıcıdır dostlarım!

Ahşap mikser yani!

İki ya da üç dört çatalı vardır!

Bazı yörelerde “gudal” denirse de aslı başka dediğim gibidir! “K”nın “G “ , ”D”nin “T” olarak değişime uğraması Anadolumda olağan bir durumdur!

Düşünün ki kaynana yüzünden tam bir yıl güzelim Recep ismini “Ercap” olarak telaffuz etmişim! Ne bileyim?

Bana “Ehmed” deyince şüphelenmiştim ama!

“Ulan Ahmet; sana bunu diyen başkasına ne demez?” Demiştim!

İlk beş yıllık tanışma programında, “Mızdava”nın aslında Mustafa, Pattis’in patates olduğunu öğrenmiştim!

Ama kabak aynıydı!

Bir tek onda zorlanmamıştım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..