Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '15

 
Kategori
Siyaset
 

Küfür ile kariyer elde edilmez!

Küfür ile kariyer elde edilmez!
 

İnternet ortamından


Adam altmış beş yaşında ben "Halk"ım diyor ve halkın iradesine sövüp sayıyordu (!) Üstelik sürekli eziklerin bedavadan avukatlığını yapıyordu. Onun halktan olmadığını gizli bir partizan olduğunu söylediğimde beni arkadaşlarına (Aynı ayar ve kalitedeki) şikâyet etti! Yerel seçim zamanı geldi Kayseri'de bir ilçeden yerel yönetim için adaylığını koydu. Kocaman boydan bir resim çektirmiş ve yanına da şöyle bir slogan atmıştı. “Saygı, sevgi, muhabbet, merhamet ve adalet ile hizmet”.  Oysa yazdıkları yazılarda sevgi ve muhabbetten eser yoktu. Kin, kinaye, iftira ve hazımsızlık; üstelik halkın iradesini sorguluyor ve kendi fikrinde olmadıkları için ukalalık yapıp hakaret ediyordu.
 
Şimdi seçimlerde aday olduğu için birden melek olmuş önceden hakaret ettiği insanların oylarını alabilmek için yavşayıp duruyordu!  Bu muhterem bir keresinde kırk yıldır çeşitli yerel gazete ve dergilerde köşe yazarlığı yaptığını yazmıştı. Bende kendisine para edecek bir yazar olmadığını boşuna kürek salladığını yazmıştım! Tabi bundan hiç memnun olmamıştı. Seçim sonuçları;
 
Halkın iradesi %60,4 oy alırken bu bedavadan avukatlık yapan aday 0,6 oy aldı ve günlerce bunu başarı olarak gösteren yazı ve yorumlar paylaştı. O zaman dedim ki Allah’ım bu nasıl bir salaklık! Ha ha ha…çok güldüm tabi bunu bile başarı diye gösteriyordu. Her şeyden önce ben bu adamın bir partizan olduğunu ve halk gibi konuşup kendi partisine hizmet ettiğini yazmıştım! Bu nedenle partizanlar hangi partiden olduklarını açık seçik beyan etmeli ve “halk’ım”  kandırmacası ile insanları çeşitli şişirmece konular üzerinden yönlendirmeye kalkmamalıdır.
 
Aynı vatandaş sonradan Bursa’dan x partiden milletvekilliğine aday oldu. Kendisine “Sayın adayım şayet seçilirsen Kinaye yerine kenevir’mi ekeceksin?” diye sordum. Bana “seçilirsem sen o zaman görürsün!” diyerek beni azcık tehdit etti. Bu vatandaş Milliyet blog’a kayıt olurken Yüksekokul, yerel seçimlerde belediye başkanlığına aday olurken lise, milletvekilliğine aday olurken Ortaokul mezunuydu. Sıralama yukarıdan aşağı gittiğine göre iki seçim sonra 69 yaşında  “Ali okulu” mezunu olarak karşımıza çıkacaktı muhtemelen :))) (!) tabi yine bu mevzuyu sanal ortamda yayın trafiği içinde kendisine bizzat iadeli taahhütlü bildirdim. Allah var beni bunun için hiç sevmiyor. Ama yani kendisi halkın başına karabasan gibi çökmüş altmış beş yaşından sonra illa bir kariyer diye diretirken her türlü hakkı varmış gibi insanlara hakaret ederken bende susacak değildim!
 
Üstelik ilk yenilgisinde seçim sonuçları ile alakalı halk için öyle bir laf etmişti’ki onu silene kadar ben o sayfayı kopyalamıştım. Bu yüzden her çıkışında kafasına vuruyor onun gazını alıyordum. Allah kimseyi yazdıklarının esiri yapmasın. Benden o kadar bıktı ki elini sildiği peçeteye iki satır yazsa garson benim yazımı ona servis ediyordu. Adam sanırım ülkeyi terk etti. Ölse haberim olurdu. Yazsa duyardım :)))
 
Bu yüzden bir şeyi yazmadan veya paylaşmadan önce çok dikkat edilmelidir. Zira birileri bunları aleyhinize kullanabilir ve bunun için sessizce pusuda bekliyor olabilir!
 
Birde partizanlara şunu diyeyim; çok laf değil çok iş üretin, sonra halk bize oy vermedi diye zırlamayın. İş yapmayan kalpazan adama ne iş, ne kız veriyorlar! Koltuk, makam ancak rüyada görürsünüz! Ama siz (partizanlar) alışıksınız çamur atmaya, siz çamur atın, taş atın, kafa atın, göbek atın sonuçta; atı alan Üsküdar’ı geçer kardeşşş.
 
Ben halkım; gün gelir A partisine, gün gelir B partisine çakarım.
 
Bu özgürlüğümü satın alamazsınız!
 
Çalışır, ortaya halkın istifade edebileceği güzel bir iş çıkarırsanız tebrik edecek kadar nezaket sahibiyimdir.
 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..