Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küfürbaz

Küfürbaz
 

küfürbaz


Evvel zamanın birinde çok küfreden bir adam varmış. Ama öyle böyle değil, küfürde sınır tanımazmış. Gel zaman, git zaman, herşeye ama, her şeye küfür eden adamdan bıkan ahali, savcılığa şikayette bulunmuşlar. Savcı; Bakalım neyin nesi, kimin fesi imiş bu adam diyerek, çağırtmış makamına. Polisler de adamı tutup getirtmişler. O sırada savcı hakim ile  görüştüğü için huzura çıkaramamışlar.
 
- Otur sen şurada bekle, savcının görüşmesi bitince girersin, tanıtırsın kendini, ne sorar ise  düzgünce cevap verirsin, aman kendine mukayet ol, onun yanında da söveyim deme, içeri atar vallahi. Diyerek bir güzel de tembihlemişler.
 
   Adam beklemeye başlamış. Bekle Allah bekle, görüşme bitmek bilmez, sinirleri gerilmeye başlamış küfürbazın ,zor tutuyor kendini. Nihayet;  Kapı aralanmış, savcı ile hakim görünmüş. Küfürbaz ayağa kalkmış, tam kendini tanıtacak.... Gençten bir adam girmiş araya. Hakimin kolundan tutup kendine çekmiş.
 
- Hakim bey hakim bey size bir şey danışacaktım !!!
Hakim kızmış;
- Oğlum dur !!! Savcı beye ayıp oluyor, ne çekiştiriyorsun az bekle hele...
- Olmaz hakim bey çok önemli size bir şey danışacaktım.
 
İş uzamış, hakim kurtulamayacağını anlayınca ''Sor demiş ne soracaksan.'' Genç heyecanla tekrar çekmiş kolundan hakimi, biraz uzaklaşmak istercesine. Ve başlamış söze:
 
-Şimdi hakim bey; Benim anam öldüydü, babam da ben askerdeyken başka bir kadın almış. Babam da geçenlerde vefat etti.
 ''Eee ? ''demiş hakim merakla.
Küfürbaz kulak kabartmış gayri ihtiyari.
- Ne eee si hakim bey. Ne olacak diyorum... Karı boş kaldı, nikahı bana düşer mi ?
 
Daha hakim söze başlamadan, atılmış savcıya doğru bizim küfürbaz. Eliyle genci işaret ederek.
- İşte bunun gibi (.... Dııııtttttt dııtttttttttt dıııttt .... ) yüzünden küfrediyorum sayın savcım...
 
Biz mi neden küfrediyoruz ?
Malumunuz savcı bey !
 
( Yargıtay da; Kayınpeder gelin evliliğini onaylamış ya la !!! )
 
http://www.milliyet.com.tr/kayinpeder-gelin-evliligini-gundem-1938143/
 
 
Toplam blog
: 33
: 905
Kayıt tarihi
: 18.02.16
 
 

Güncel, analizler, komplo teorileri, tarih, siyaset, magazin, kısa notlar, hikayeler, eleştiriler..