Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kul'ak misafiri

Kul'ak misafiri
 

İnternetten alıntı.


 “Amaaaan fark etmez,” yaka etiketine bakıp giyeceği beden numarasını bulduktan sonra kaptığı parça için  “bu benim işimi görür” dedi alışveriş sırasında  aynı reyonda bakındığımız iki kadından biri, diğeri seçmeye devam ediyordu.  Hemen kendimi düşündüm o kadar kolay seçebilenlerden değilim, fark etmeli diyorum  ben renk model, kumaş, dikiş, üretim yeri  v.s fark etmeli diyorum.

Sonra bazı sözler geldi sırasıyla aklıma, son zamanlarda her yerde  işittiğim, Kulak misafiri oluyoruz istemeden ve tek kötü alışkanlığımız bu olsa diyorum.

İdare eder diyorlar. İdare e(t)dilmemeli, daha iyisi, daha güzeli hatta mükemmeli için çaba harcanmalı,

“İhmal, ihmal edilmemeli, iyi niyetler, sevenler, sevilenler yani tüm ihtiyacı olanlar.

Suistimal, edilende görünmez fırtınalar koparan, yaşatanı gözden ve gönülden düşüren eylem, suiistimal de edilmemeli, niyetler, emekler, hayaller, insanlar  ve hatta  HİÇ KİMSE,  suiistimali  hakkedecek bir kişi, bir davranış yoktur bana göre,

İhanet, sözlüklerden silinmeli, iyilerden, iyiliklerden ve hatta çocuklardan uzak tutulmalı, erişebilecekleri yerlerde asla bulundurulmamalı,

Aynen, nasıl yani?  AYNEN, aynen  değil halbuki, öyle, benzeri,  dediğiniz gibi ve daha niceleri varken kulağa hoş gelen,

Fark etmez, gelir aklıma dönüp dolaşıp, hiçbir şey, hiç kimse fark etmez  olmamalı, fark etmeli, kişiler, yani iyiler farkedilmeli, güzellikler fark edilmeli,  tercihler fark etmeli, seçimler fark etmeli,  iyi  kötü, az çok, eski yeni, değerli değersiz, varla yok, eşsizle sıradan hem de çok fark etmeli, aynı kefeye konulmamalı diyorum.  Metin Altıok – Kanadı Kırık Bir Akşam

“Yarın farklıdır bugünden,
Adı değişir hiç olmazsa.
Kara bir suyu
Geçiyoruz şimdilerde
Basarak yosunlu taşlara.

Sen bugünden yarına
Birazcık umut sakla.”

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..