Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Kül hakkı

Ey Kızkulesi!
Ey rüyalarıma aşkı dolduran saki!
Fısıldıyor kalbime sırrının nefesi:
“Dünyayı aşkla kılacağız baki!”
Ah aşkıya kalplerin sihri,
Derdine derman olası dünyam!
Yılanlar değil, yalanlar soktu seni dünyam!
Gün gelir, yıkılır kahperengi devran,
Ulu divanın kıyamıyla dünyam!
Damarlarımı nehir kılıp akmadayım,
sonsuz ötesine sevgili.
Dilim yaşarır,
Gözümde yemyeşil şarkılar biter senin sayende.
Hasretim umuduna düşen cemre olsun diye,
Şavkına mühürledim can gülüşlerimi sevgili.

Ey Kızkulesi!
Ey rüyalarıma aşkı dolduran saki!
Fısıldıyor kalbime sırrının nefesi:
“Adımı Aşkdolu eyler kızımın çehresi!”
Ey hep aşk üzere olan sevgili!
Ey tadılmamış hislerle sevilesi!
Teneşir tahtasına değil,
Tebeşir tahtasına yatırdım kalbimi.
Duman duman tütüyor yangını kalbimin.
Kul olmadım hiçbir şeye sevgili,
Ama kül oldum aşkından!
Gözlerinin dallarına konsun düşlerim sevgili.
Gün gelir, perde olsun diye derde,
Işık kuşağı bağlarım beline!
(Omayra May) 

 
Toplam blog
: 5
: 393
Kayıt tarihi
: 25.03.08
 
 

Ağacın, kuşun, kedinin, çiçeğin, yıldızın, yakamozun, gökkuşağının diliyle merhaba. Tiyatrocuyum...