Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Kül ölüm

Zaman yumruklarını Masaya

Getirdi...

Ölüm

Dünya kül ölüm

Taksim ...

Uyuyor...

Ölüm

Ölüm ne gece başladı ne aşk gece bitti

Yağmuru sevmezsin

Çingene ağzını seversin toprak seni su'ya versin

Sevgini su'ya at

Sözcüklerin filizlensin...

Gölge gizlendi

Ağır Karanlık...

Bu gece:

Göründüğüm gibi değilim

Gözlerimin

Ve kısmetsiz benim Kırmızı kalbimin
(Bir de siyah kalbim yanıyor bak)

Gecesinde...

Çok az kül

Göz kapaklarımda uyku

Kısmetsiz kül ve kısmetsiz uyku

Yeryüzünde değildik

Gece de değil, di

Karanlık pusuda, değil di

O İstanbul siyah değil di

Ve İstanbul karanlık

Mutlak biliyorum değil di

Kül ölüm

Çok az kül

Göz kapaklarımda uyku

Bu kül

Bu uyku

Su'dan korkmuş değil-di

Zaman yumruklarını masaya

Getirdi...

Yeryüzünde değildik

Gece de değil, di

Karanlık pusuda, değil di

O siyah değil di

Ve karanlık

Mutlak biliyorum değil di

Karanlık bizi bulamadı

Tükenmiş karanlık

Biz yaşıyoruz.

Bu cehennem

Kutuplardan daha soğuk

Bu beyaz bir boşluk olduğu için

Gözlerim

Sesim

Görünmüyordu

Ne görünmek,

Çünkü ne de duyulmak

İstemedim

Çok az kül

Göz kapaklarımda uyku

Bu kül

Ve bu uyku

Su'dan korkmuş değil di

Zaman yumruklarını masaya

Getirdi...

Ölüm.

Dünya kül gibi...

Uyuyor

Ölüm

Ne gece başladı

Ne aşk gece bitti

Yağmuru sevmezsin

Çingene ağzını seversin

Toprak seni su'ya versin

Sevgini su'ya at

Sözcüklerin filizlensin...

Gölge gizlendi

Ağır karanlık...

Bu gece:

Göründüğü gibi

Gözlerimin

Ve

Bu benim Kırmızı kalbimin
(bir de siyah kalbim var)

Gecesinde

Çok az kül

Göz kapaklarımda uyku

Bu kül ve bu uyku

Yeryüzünde değildik

Gece de değil, di

Karanlık pusuda, değil di

O siyah değil di

Ve karanlık

Mutlak biliyorum değil di

Rengin ÖZESMİ

 
Toplam blog
: 99
: 289
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

1961- Ödemiş doğumlu - Gazi Ünv.İksadi ve İdari Bilimler Fakültesi Mezunu - Şiirle uğraşıyor... ..