>window.google_render_ad();" />
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '09

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
438
 

kulaç

Sonu olmayan bir şekilde bekliyorum...

İnsanlar geçiyor yanımdan; yürüyerek, tartışarak, koşar adımlarla, düşünceli, yalnız, sessiz... Bakıyorum acaba hangisi benim diyorum... Hangisine daha çok benziyorum...

Kendimi hep sessiz, yalnız, düşünceli olanlara benzetiyorum... Şaşkın herkes benim bu hallerime... Konuşamıyorum artık gülemiyorum sadece bir tebessüm var dudaklarımda o da zoraki...

İnsan yalnız kalınca daha çok düşünmeye vakti oluyor... Hayatın sana sunduklarını ve geri aldıklarını düşünüyorsun... İsyan ediyorsun belki kendine göre haklı olarak...

Hangimiz istediğimiz hayatları yaşıyoruz ki? Evet benim istediğim hayat bu ben zaten hep burda bu işi yapmak istemiştim diyen kaç kişi var? Benim istediğim bu değildi... Bu şehirde kalmak istemedim hiç... Bu işi yapacağım aklımın ucundan geçmezdi... Hele ki senden ayrılmak senin beni yarıyolda bırakıp gideceğine hiç ihtimal bile vermezdim... Kendimden korkardım ya bigün sevgim biterse, ya bigün onu görmek istemezsem, sesini duymaya tahammül edemezsem diye...

Saatler, günler, haftalar hiç kolay geçmiyor... Bazen ne gece bitmek biliyor ne gündüz... Yaşamaya çalışıyorum bir şekilde sensiz günlere alışmaya... İnsan durkta otururken ağlar mı? Yaşadıklarım kabus deyip her gün senin geleceğin umuduyla güne başlar mı?

Bir kulaç daha atsam karadayım, ben hiç böyle bir denize dalmadım üzerimde pantalonum artı ayakkabılarım, ha gayret!…

Bir sene fırtına, üzerimde dolunay, gün yüzü asmış, dalgalar boyum aşmış, nefime gücü bahşet mevla
Bir kulaç daha atsam olur evvel Allah.
  type="text/javascript"> src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js" type="text/javascript"> >window.google_render_ad();

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Daha at o zaman.Anlamaya çalışıyorum yaşadıklarının sende bıraktığı izleri,dediğn gibi kimse hayal ettiklerini yaşamıyor yada hayal ettiği yerlerde olamıyor ama herkes bir şekilde yaşayıp tüketiyor ömrü.Birgün geçer,gülsende geçer ağlasanda geçer zamanı durdurmak imkansız.Yeni öğrendiğim bir laf var ''kul kurarken,kader gülermiş'' öyle doğru ki.Biz şunu yapacağım,şu olursa şöyle olur şöyle yaparım diye düşünürüz planlarız ama yinede kaderin yönlendirmesi planlarımızı olduğu yerde bırakıp yeni planlar yapmamızı gerektirebilir.Boşta oturulmaz kısa vadeli planları,hedefleri olmalı insanın gerisi için tevekkülde bulunmalı.Hayatın her an ne getireceği belli değil,yani gün geçer gülerek yada ağlayarak geçirmek bizim tercihimiz.Önemli olan her zaman karaya ulaştıracağına inandığımız son bir kulaç atacak gücümüzü daim etmek.Hep mutlu olman dileğiyle.Çok içten ve sıcacıktı yazılarını özledim...Sevgimle...

sbseda.. 
 16.09.2009 9:34
Cevap :
teşekkür ederim canım...ummuduğum ve hayal ettiğimin ötesinde yeni bir hayata adım atıyorum...uzun zamandır ilk defa huzurluyum ve yalnış bir şey yapmışım hissi yaşamıyorum...o zaman geliyor sanırım geçmesini istediğim belki biraz erken oldu ... bilemezsin..dediğin gibi kadere ne kadar karşı koyabilirsin ki? sevgiyi hak eden ender insnalarız biz...ve bizi hak edecek ender insanlar olmalı.... huzur ve aşkla kal :)  16.09.2009 9:45
 

AĞLAR ARKADAŞ İNSANIZ BİZ AŞIKSAK OTOBÜSTEDE DOLMUŞTAFA YOLDADA KALABALIK VEYA BAŞKA BİŞEY DİNLEMEDEN AĞLARZ AŞK UĞRUNA HELE DE BEN GİBİ SALAK VE DUYGUSALSA AĞLA GİTSİN İŞTE...SİZ GİBİLERDE DUYGULARIMIZI KEMİRSİN GERÇEKLERİ DİREK SÖYLEMEK VE BİŞEYLERİ KENDİSİ ANLATMAK DURURKEN.

DERİN, SADE VE KARIŞIK... 
 15.09.2009 17:30
Cevap :
ne diye bilirim ki.....şarkıda dediği gibi bir bilsem ah bir halimi anlayabilsen.....  16.09.2009 8:59
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 19
Toplam yorum
: 7
Toplam mesaj
: 21
Ort. okunma sayısı
: 624
Kayıt tarihi
: 04.03.09
 
 

1986 Eskişehir doğumluyum. Aydın' da yaşadım bu yaşıma kadar acımı tatlımı aşklarımı dostluklarımı....

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster