Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Kullanmanın da bu kadarı!

Kullanmanın da bu kadarı!
 

   Okula döndük iyi güzel arkadaşlarımla geziyoruz, hafta sonları müzikli mekanlara gidiyoruz falan. Hayat bize güzel yani bu sıralarda. Sonra bizim sınıftan bir çocukla konuşmaya başladık. Ayyy oda olmasaymış olurmuş yani.

   Biz nasıl tanıştık aynen şöyle oldu. Bu bizim sınıfta okuyor biz bu çocuğa Susak diyelim. 7 kişilik bir arkadaş grubumuz var tabi üniversiteye gittiğin ilk yıl ortalıkta koloniler gibi gezen kişiler varsa onlar kesin 1.sınıftır. Bizde böyle koloni halinde geziyoruz. Bir gece dışarı çıktık yine bu susakta geldi. Mekan güzel herkes alkol alıyor kafalar muhteşem güzel aralarında tek ayık olan benim.

   Bende müziğin verdiği heyecanla coşuyorum oynuyorum herşey mükemmel güzel. Tabi fotoğraflar çekilip sosyal medyadaki hesaplara atılıyor. Bir mesaj gelir ki Allahım sana geliyorum Uzun mesaj atmış öyle ortamlarda senin ne şin var diye ya ben gerçekten bu çocuğu o zaman da anlamıyordum şimdi de anlamıyorum. Seviyorsan istiyorsan gel söyle sen gelip bana istemiyorum daha iyilerine layıksın dersen bende seni umursamam tabi. Neyse ben cevap vermedim. Oda bir daha yazmadı zaten.

   Gelelim şu susak'a. O geceki eğlenceden sonra bu bana pek bi yakınlaştı. Bende grip oldum derste uyuyorum üstüme montunu örtüyor devamlı yazıyor nasıl oldun iyi misin diye. 1 hafta falan böyle gitti. Sonra dedikodu dedikodu diye haber geldi bana. Dedim hayırdır kimin dedikodusu. Bu susak demiş ben Yasemin'i seviyorum. Ne ara oldu nasıl oldu bir fikrim yok tabi.

   Sonra dedim bu çocuğun benden bir çıkarı var. Üniversite de şu not tutup kimseye vermeyen birisi varsa onlardan bri de bendim. Aşırı derecede not tutardım ama belli başlı kişilere verirdim. Bu bana geldi sevdiğini söyledi ertesi gün geldi falanca dersin notlarını verir misin dedi. Ben üniversite hayatını çözmüşüm artık.

   Yasemin bana ders çalıştır, Yasemin bana şu dersin notu lazım Yasemin o Yasemin Bu dedim n'oluyoruz ya  sınavda bana yakın oturmalar... Çocuğa kanım ısındı çünkü Fenerbahçe'liydi. Kullanıldığımı anladığım gün zaten bitmişti kafamda. Biraz zaman aldı beni kullandığını anlamak ama neyse. Maddi manevi çok güzel kullandı beni. 

   Ve günler geçti yılbaşı günü geldi çattı. Yılbaşı günü saçma sapan birisiyle tartıştım ama neyse. O günkü eğlencem çok güzeldi. Kuzenlerle klasik bir yılbaşı partisi yaşadık. Ve dönem sonu sınavları için okula döndüm. Bambaşka bir Yasemin olarak döndüm. Hani dönüşüm muhteşem olacak derler ya benimkisi de o hesap. Güzel günler bekliyor beni güzel :)

 
Toplam blog
: 7
: 190
Kayıt tarihi
: 18.02.15
 
 

İkimiz birden sevinebiliriz GÖĞE BAKALIM ! ..