Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kültür, sanat, gezi adına herşey

OYUN ATÖLYESİ'NDE TESTOSTERON

Moda'da kahvaltı ettikten sonra usulca kendimi Kadıköy'ün cosmopolit sokaklarına bıraktım. Bir anda kendimi Oyun Atölyesi'nin önünde buldum. İçeri girdim, tam 15 dakika acaba oyuna girsem mi diye düşündüm. Sonunda bilet satışı yapan görevlinin sesi kulağımda yankılandı; "son 5 dakikaya kadar düşün, geldiğinde elbet bir kişilik yer bulunur.". Dediği gibi de oldu. Oyuna 5 dakika kala koşarak Oyun Atölye'sine girdim ve biletimi satın aldım.

Oyun Atölyesi'nin salonu, sonradan oluşturulan bir sahne olduğu halde oldukça iyi diyebilirim. Bundan bir sene önce gittiğimde nefes alamamıştım ama artık böyle bir sorun yok.

Oyun aynı çocukluğumdaki Kadıköy Halk Eğitim Merkezi'nde gittiğim oyunlar gibi başladı. Her yer kap karanlık oldu. Nefesim kesildi ve perde...

Testosteron, sadece erkeklerin oynadığı bir oyun. Ama her dakikasında bir kadın hayalet var.

Kimi yerinde kızdım bir kadın olarak. Kimi yerinde güldüm bir mağdur olarak. Kimi yerinde sustum bir eylemci gibi ama oyunun sonunda sıkı bir alkışı patlattım.

Kimler gitsin: Gülmek isteyenler, Türk tiyatrosu ölmesin diyenler...
Kimler gitmesin: Feministler, alınganlar...

 
Toplam blog
: 11
: 610
Kayıt tarihi
: 02.02.09
 
 

1979 İstanbul doğumluyum ve halen İstanbul'da yaşamaktayım. Özel bir şirkette kurumsal pazarlama dep..