Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '10

 
Kategori
Blog
 

Kültür toplantısına çağrıldım!

Kültür toplantısına çağrıldım!
 

Avrupa Kültür Başkenti İstanbul 2010 etkinlikleri münasebetiyle Kumkapı’da yapılması düşünülen toplantıya katılmam için davet geldi!

Bilmem size de geldi mi?

Kurye getirdi davet mektubunu!

Zil çalınınca kesin biri gelmiştir diye kapıya baktım! Sadece baksam iyi; gittim kapıyı açtım!

“ Abi, Ahmet Balcıya bir emanet var!”

Emanet deyince şaşırdım!

Güpegündüz emanet mi getirilir insana?

“ Kartallar yüksek uçar!”

Aramızdaki şifre buydu!

“Nah uçar!”

Karşımdaki de böyle diyecekti!

“Ne kartalı Abi? Mektup var size! Şuraya bir imza atar mısınız?”

İmza atarken hiç korkmam! Çünkü her seferinde başka bir imza atarım! Bir daha at bakayım diyecek hali yok ya!

Mektup tertip komitesinden geliyordu.

Bir solukta okudum!

Mektupta Avrupa’dan da davetlilerin olduğu yazılıydı!

Fransa’dan Yeşil Dany, Berlin’den Catherina Roth, İrlanda’dan Broin de davete katılacaklar!

Dansöz de olacak toplantımızda!

Sevmem dansözü ama gitmesek de ayıp kaçar!

Bir on Avro yapıştırırım alnına!

Yeter!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..