Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

Kültürel soykırıma, fuhuşa, uyuşturucuya ve ajanlaştırmaya dur

"Kültürel Soykırıma, Fuhuşa, Uyuşturucuya ve Ajanlaştırmaya Dur"

Bugün ne yapalım? Hangi ilde bir gösteri yapalım? Diyarbakır’da “Fuhuşa Karşıyız” yürüyüşü yapmıştık. Bunu tekrar yapmanın bir anlamı yok. O zaman başka bir gösteri yürüyüşü yapalım. Maksat gündemden düşmemek, siyasi arenada gövde gösterisi yapmak olsun. O zaman önümüzdeki zarflara hangi konularda gösteri yapacağımızı yazıyorum.

Evet yazdım. Şimdi ise içinden birini seçeceğiz. Sayalım. Oooo, portakalı soydum başucuma koydum. Ben bir yalan uydurdum. Duma duma dum. Kırmızı mum. Evet seçtim. Açıyorum. Ne çıktı ? En son zarfa gösteri türlerinin hepsini içeren yazdığım toplu gösteri çıktı; "Kültürel Soykırıma, Fuhuşa, Uyuşturucuya ve Ajanlaştırmaya Dur" gösterisi. Nerede yapalım gösteriyi? Batman olmaz, yeni yaptık. Şırnak olmaz, tehlikeli. Diyarbakır olmaz, 2 gün önce oradaydık. Tamam buldum. Hakkari’de yapalım. Orası gayet iyi. O zaman arkadaşlar toplanıyoruz ve yarın hep birlikte Hakkari’de gösteri yapıyoruz. Gösterimizin adını herkes ezberlesin “Kültürel Soykırıma, Fuhuşa, Uyuşturucuya ve Ajanlaştırmaya Dur" gösterisi, unutmayalım.

-Ama başkanım daha 10 gün önce oradaydık. İstanbul’a gitsek olmaz mı?

-Olmaz. Orada en azından gösteri yapacaksak daha inandırıcı bir slogan bulmak gerekiyor ya da önemli bir gün seçmek gerekiyor.

-Tamam başkanım öyle olsun o zaman.

Sonuç

Hakkari’de düzenlenen "Kültürel Soykırıma, Fuhuşa, Uyuşturucuya ve Ajanlaştırmaya Dur" gösterisinde göstericilerle polis arasında çatışma çıktı. Polis job kullandı. Göz yaşartıcı bomba kullandı. Panzerlerden su sıktı. Çarşıda kırılmayan dükkan camı, bozulmayan kaldırım taşı kalmadı. Çatışmada çok sayıda polis ve gösterici yaralandı.

Sonuç ne oldu ?

Maksat gösteri olsun.

Ana habere çıktık mı tüm önde gelen kanallarda ?

Evet çıktık. Bazı kanallar bizden ve gösteriden uzun uzun bahsetti mi ?

Evet etti.

Yarın bazı gazetelerde ilk sayfada yer aldık mı ?

Aldık.

O zaman gösteri başarılı bir şekilde sonuçlanmıştır. Yeni gösteriler ve yeni gösteri sloganları bulmak umuduyla.

Görüşürüz.

Sorular

Bu memlekette ve Avrupa’da uyuşturucu trafiğini kimler kontrol etmektedir ?

Uyuşturucu trafiğinden kim para kazanmaktadır kim bu parayı kullanmakta ve aklamaktadır?

Bu ülkede kendisine kültürel ayrımcılık yapıldığını söyleyen biri var mıdır ?

Varsa ülkede hangi makama gelirken kültürel kimliği karşısına engel olarak konulmuştur?

Fuhuş çetelerini kimler yönetiyor?

Memlekette ajan aramaya gerek yok. Meclise ve yönetenlere bakmak yeterli değil midir ?

Umarım sağduyulu insanlarımız bu tip gösterilere ve haberlere rağbet etmiyordur.

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..