Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '07

 
Kategori
Güncel
 

Kültürlüyüz vesselam

Avrupalılar bize barbar diyormuş, gerici diyormuş, kültürsüz diyormuş, hadi ordan canım, kim demiş onu? Asıl kültürsüz onlar. Kültürün alası bizde var. Baksanıza koskoca kültür müdürümüz Paris'in ortasında nasıl kültür sergilemiş.
Söyleyin bakalım hangi Avrupalı öyle sandalye üzerinde bağdaş kurup, gösteri seyredebilir. Hem de ayakkabılarını çıkarıp, beyaz çoraplarını göstererek.
Bir de bizi beğenmiyorlar yoz Avrupalılar, asıl beğenilmeyecek birileri varsa onlar. Ne olmuş bize, aslan gibiyiz maşallah. Kültürümüz de var müdürümüz de...
İşte, bakın görün.. Mevlanayı anma gösterileri böyle izlenir. Öyle koltuklara herkes gibi oturup, el alame rezil olmanın anlamı yok. Yapacaksanız böyle yapacaksınız ki, Türkler kültürlü desinler. Oturmayı biliyor desinler.
Hem nerden biliyorsunuz, belki kültür müdürümüz ecnebilere Türk oturuşunu öğretmeye çalışıyordur. Kıskanmayın birader. Deneyin bakalım siz oturabilecek misiniz öyle?
Ben sabahtan beri deniyorum iki kez sandalyeden düştüm kolum kırılıyordı hala beceremedim, sandalyede bağdaş kurarak oturmayı.
Ben yerde bile bağdaş kuramıyorum, kültürsüz kazık gibi bir adamım. Sandalyede nasıl öyle oturayım? Konyalı kültür müdürümüzü kutluyorum, ünlü Türk oturuşunu sergileyip, bizi Avrupalılara tanıttığı için.
Ayrıca binbir güçlükle yaptığını sandığım bu oturuşu olmasaydı, gazetelere nasıl manşet olacaktı?
Akıllı adammış vesselam, hem akıllı hem kültürlü...

 
Toplam blog
: 121
: 1472
Kayıt tarihi
: 23.08.07
 
 

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunuyum. 28 yıllık g..