Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Kum Saati- 2

Kalbim acımasın mı şimdi, 
Yoksun işte şu soğuk odanın içinde, güneş yüzüme yüzüme vururken…
Canım acımasın mı, üstüme üstüme geliyorken duvarlar, 
Ben sıkışıp kalırken arasında duvarların... 
Soğuk oda. Bu güneş soğuk, bakma yaktığına.
Duvar her taraf…
O konuştuğum duvarlar, 
O yalnızlığını paylaştığım duvarlar yaban bana, yabancı…
Ne acı sana anlatmak bunları, 
Sen sensizliği hiç tatmadın, hiç yaşamadın ki sen sensizliği…
***
Yorgun bu gökyüzü işte benim gibi, ha kapandı ha kapanacak yeryüzüne.
***
Senin yüzünü bir lahzacık görsem, görseydim ve ben hiç yazmayacaktım,
Bu kara, insanın içine gam veren, insanı darmadağın eden bu satırları! 
Kalemim kan damlamasın mı şimdi, her satırda sen varsın ve sen yoksun yanımda hiç…
Hiçbir zaman olmadın ki… Hiçbir zaman olmadı akşam, hiç dolmadı kum saati… 
Hep ben gibi perişan Şiir? 
Neredesin sen ey şiirlerimin ve şiirin perisi! 
Boğ şu geceyi, bırakma bu karanlıkta. 
Yeter ışığım benim, ayım, güneşim yeter! 
Çık benimle sabaha bu gece, bir gece…
 
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..