Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Kum Saati

Kum Saati
 

Bir kum saati koydum karşıma. Ezberledim her tanesinin düşerken çıkardığı sesi. Zamanımız bu kadardı çünkü. Hepsi tükenene kadar seyrettim. Heyecanla izledim kavuşmalarını. Bir tarafta sendin sanki, diğer tarafta ben. Öyle uzaktık birbirimizden fakat kavuşmak içinde o kadar istekli. Ama anladım ki biz kavuştukça bir yerlerde birilerinin ümidi tükeniyor. Hem bizi bir araya zaten yeniden ayrılabilme ihtimali getiriyor.

Son kum tanesinin düşüşünü seyrettim dün gece, herşeyi tüketişini. Sessiz bir fırtınaydı sanki yaklaşan. Umudumuzu, aşkımızı, herşeyimizi alıp götürmesini izledim fütursuzca. Haberin yoktu belki ama, zaman doldu sevgilim. Tüm kalp çarpıntılarının sus pus kesildiği zamanı hissettim kendi kendime.

Zamanı durdurmaya ne senin gücün yetebildi ne de benim. Bundan mıdır bu ayrılık bilemem. Ama zaten ayrılmak için biraraya gelmemiş miydik biz?

 
Toplam blog
: 33
: 523
Kayıt tarihi
: 15.03.08
 
 

11 Haziran 1983 doğumluyum. Sağlıkçı olmama rağmen uzun zamandır edebiyata ilgi duyuyorum. Aklımda b..