Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Kum ve komik

Kum ve komik
 

Cumhurbaşkanı Gül'ün Bağdat ziyaretini değerlendiren M.Ali Birand, yazısının bir bölümünde "Türkiye resmi yetkililerinin açıklamalarında olsun, yazışmalarında olsun Kuzey Irak'taki yönetime "Irak'ın Kuzeyindeki Yönetim" dendiği ve Irak Anayasasında Kuzeydeki Yönetimin resmen adının "Kürdistan Bölge Yönetimi" olduğunu ve biz inatla, Kuzeyde Kürtlerin bir bölgeyi yönettiğini kabül etmediğimizi altını çizerek ifade ettiğini okudum..

Ve yazısının devamında..

"Başımızı kuma gömüyor ve kendimizi komik duruma sokuyorduk"

"Cumhurbaşkanı Gül, doğru olanı yaptı.. Irak Anayasasında ne yazıyorsa onu söyledi ve Kürdistan Bölge Yönetimi dedi.. Tabii bu yaklaşım da herkezi memnun etti. Yüzler güldü." ifadesine de yer verdi..

Irak'ın kendi yönetim ühtesinde bulunan ve hiçbir dünya ülkesi tarafından tanımı yapılmayan Kuzey Irak yönetiminin Kürtlerin yönettiğini biz nasıl kabül edebileceğimize cevap bulamıyorum..

"İnatla" sözcüğü de yakışıksız..

Sevgili Birand "Kürdistan Bölge yönetimi" yaklaşımına memnun olduğu ve yüzünün güldüğüne bir anlam veremedim doğrusu..

Birand'a başımızı kuma gömmediğimizi, en ağır kış şartlarında bile Mehmetciklerimizle terör yuvalarını bertaraf etmek için yıllarca başımızı dik tuttuğumuzu ve kendimizi komikliklerle değil, şehir analarla ifade ettiğimizi söylemek isterim..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..