Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Kumar borcu için oğlunun böbreğini sattı

Kumar borcu için oğlunun böbreğini sattı
 

Şemsettin Murat


Öğrendik ki bir baba, kendi kumar borcunu ödemek için kendi çocuğunun böbreğini satmış ! Demekki özverili babalar olduğu gibi böyle babalar da varmış !

Yalova'da oğlunun okul masrafını karşılamak için Yüksel Bayar adında bir adam, böbreğini satışa çıkarmıştı. Baba , deyince hep böyle adamlar aklımıza gelirdi. Ama ne yazık ki "kumar borcu, namus borcudur." deyip kendi oğlunun böbreğini aldırttarak satan babalar da varmış .

Çocuk olayı şöyle anlatıyor : Babam , "okul için kan tahlili gerekli " deyip elimden tuttu, götürdü. Küçük bir hastaneye gittik. Sonra dışarı çıktık. Güzel bir eve götürdü beni. Oradakilerle konuşuyordu. Sonra beni büyük bir hastaneye götürdü. Önlük giydirdiler bana. Ne olacağını anlamıyordum. Bayılmıştım. Ayıldığımda. Apandist , dediler. Eve gidince annem fark etti. Kızdı, bağırdı babama. Darıldık.

Baba anlatıyor : Kumar borcum vardı. Vermeseydim, bizi öldüreceklerdi.

Böbrek mafyaları her yerde : Yoksulluktan bazı ailelerin kendi böbreklerini sattıkları oluyor, sözgelişi, Irak'ta. Karı koca, yoksulluktan kurtulmak için böbreklerini satmışlardı. Kocanın böbreği 1.500 dolara, kadının böbreği 3.000 dolara.. Böbrek satışında aracı olanlar da komisyon ücretini alıyor. Böyle yerlerde organ mafyası cirit atıyor. Hatta, salt bu nedenle cinayet işleyip, cesetten organ alma olaylarına da rastlandığı söylenmektedir.

ŞEMSETTİN MURAT

 
Toplam blog
: 155
: 1573
Kayıt tarihi
: 20.09.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Eğitim Enstitüsü Türkçe Bölümü mezunuyum. Hazro TÖB-DER Şubesi başkanlığını y..