Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Kumaş ölçüleri ( 17 )

Kumaş ölçüleri ( 17 )
 

Dostum işte böyle bizim buralar, anladım ki kaymak süte göre tutar.


Benim gibi hüzünlü, dertli dostum,

Gönderdiğin, mektubu okudum,

Yazdıklarını görünce dondum,

Artık gelecekten umutsuz oldum,

Dostum işte böyle bizim buralar,

Anladım ki, kaymak süte göre tutar,

Merakta bırakma bizi, sizde nasıl oralar...

****

Devletin yetkisini, ve vicdanı kullandı,

Yetkisiyle kodamını serbest bıraktı,

Karşılığında sahilde bir villa kaptı,

Makamdan aldılar, yüzü kızarmadı, 

Dostum işte böye bizim buralar,

Anladım ki, kaymak süte göre tutar,

Merakta bırakma bizi, sizde nasıl oralar...

****

Arsız gitti politika deresinde yakındı,

Siyasetin eşeğinde yattı, temizlendi,

Birden oldu en namuslu, en Şerefli,

Yerel yönetimde yönetici, siyasetçi,

Dostum işte böyle bizim buralar,

Anladım ki kaymak süte göre tutar,

Merakta bırakma bizi, sizde nasıl oralar...

****

Bizde sivil toplum kuruluşları var,

Bu odalar, dernekler ne iş yapar, 

Sanki Kırkpınar'daki cıvık yağlar,

Bir birine  ikram ederler makamlar,  

Dostum işte böyle bizim buralar,

Anladım ki, kaymak süte göre tutar,

Merakta bırakma bizi, sizde nasıl oralar...

****

Bizde basın var, Televizyonlar  var,

Siyasete, yönetime yön verir onlar,

Bir körü tutsalar reklam yapsalar,

Bakarsınız kör görmüş olmuş star,

Dostum işte böyle bizim buralar,

Anladım ki, kaymak süte göre tutar,

Merakta bırakma bizi, sizde nasıl oralar...

****

Bilirsin İstiklal caddesi, Taksim var,

Gezi parkına, yürümek yasak, baskılar,

Gaz var, pala, var, sopa, silah, ölüm var,

Sanki acılar kader, analar hep ağlar,

Dostum işte böyle bizim buralar,

Anladım ki, kaymak süte göre tutar,

Merakta bırakma bizi, sizde nasıl oralar...

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..