Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '15

 
Kategori
Güncel
 

Kumluca'da 6 at ve 3 eşeği öldürdü. Sahibini tehdit etti.''Bu ilçede savcı da,hakim de benim' dedi

Kumluca'da 6 at ve 3 eşeği öldürdü. Sahibini tehdit etti.''Bu ilçede savcı da,hakim de benim' dedi
 

fotoğraf alıntıdır.


Kumluca'nın ormanlık alanlarından birinde yaşayan Durmuş Aşık, kendisine Tolga Koç tarafından emanet edilen 15 atın, komşusu S.E. tarafından haince, kalleşçe ve acımasızca otomatik tüfekle taranması sebebiyle S.E. hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunuyor. Atların 6'sı korkunç acılar içinde günaşırı ara ile hayatını kaybetmiş, 2 at ağır yaralı. Dava edildiğini öğrenen S.E. ormanda Durmuş dedenin önünü keserek tehdit ediyor; '' bu ilçede savcı da benim, kaymakam da benim. Cumhurbaşkanı gelse bana birşey yapamaz''(bu ifade haberlerde aynen geçmektedir).
 
Bu tehditin ardından gözdağı vermek için aynı yüreksizlik ve hainlikle Durmuş dedenin ikisi hamile 3 eşeğini de kaçırıp ormanda tüfekle öldürüyor. Ki gövde olarak büyük olan bu hayvanların öyle kolayca ölmeyeceği açık. Kulaklarından, karnından, pek çok yerinden ateş ederek hayvanlara hem olağanüstü acı çektirmiş hem de kesinlikle hastalıklı ve marazi karakterini ortaya koymuştur. Bu çok açık ki normal bir insanın yapabileceği bir edim olamaz. Bu adamın akıl ve ruh sağlığı şüpheye yer bırakmayacak şekilde bozuktur! 
 
Kesinlikle cezasız kalmaması gereken bir suç örneği ile karşı karşıyayız. Hayvanların bu şekilde acımasızca katledilmesi, acı çektirerek öldürülmesi suçtur. Komşusu olduğu halde bir başkasının malına, canına, hayvanına göz dikip maddi ve manevi zarara sebep olan süleyman bekleemir Durmuş Aşık'ın hayatını düpedüz ve açık bir şekilde tehdit etmiş, üstelik de yaşadığı ilçenin savcı ve hakimi olduğunu iddia edecek kadar küstahlaşmıştır. Bu kişinin hala serbest dolaşması hak mıdır?
 
Gerekli mercilerin bir an önce harekete geçip bu akıl hastası ve hayvan düşmanı kişiye gereken cezayı vermelerini ve gerekli önlemleri almasını aciliyet içinde bekliyoruz. Buradan Antalya Barosu Hayvan Hakları Kuruluna da sesleniyorum. Lütfen bu meselenin ardında sonuna kadar dursunlar.
 
Bu olay, insanlık dışı kimselerin hayvanlara yaptığı zulümler içinde yerini utançla almış, unutulmayacak bir acıdır. 
 
'Ne ekersen onu biçersin' derler. Dileğim ve duam odur ki her biri birbirinden değerli, bilinmez acılar içinde bu dünyadan ayrılmış at ve eşeklerin yaşadığı bu travmanın karşılığı ne ise bu değersiz kişinin hayatında tez zamanda vuku bulsun. Benim duam ve dileğimdir bu.
 
Toplam blog
: 118
: 631
Kayıt tarihi
: 07.10.13
 
 

İnsanın kendinden bahsetmesi meselesi benim için zor konuların başında gelir. Bu anlamda söyleneb..