Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

Kupa bahane, derbiler şahane

Kupa bahane, derbiler şahane
 

4.düzenlenen Süper Kupa Fenerbahçe oldu.

Burda Kupa hikaye. Asıl önemli olan Süper Kupa’nın bize verdiği mesajdır. O mesaja geçmeden önce maçı değerlendirelim.

Maçta dikkatimi çeken, iki takımın da cesur futbol oynamasıdır.Ben, her iki takımın da birbirlerini sınayıp, kontrollü oynayacağını düşünüyordum. Fenerbahçe, Alex ile ilk tehlikeli atağını gerçekleştirdi. Sana yakışır mı dedim Alex topu kalecinin üstüne vurdu. Çalım atmayı denese görüş açısı daha genişleyecek. Beşiktaşın da direkten dönen topu vardı. İkinci yarıda ise final zamanı gibiydi. Bir takımın öne çıkması gerekirdi. Fenerbahçe bulduğu frikikte sivok topu elle oynadı ve penaltı oldu. Alex golü attı. Daha sonra siyah- beyazlıların morali bozuldu. Guiza sağ kanatta tempoyu düşürdüğü anda Alex’e adrese teslim bir pas verdi. Brezilyalı yıldız golü kafayla attı. Brezilyalılar genelde iyidi. Cristian Baroni zaman zaman hucuma çıkarak tehlike yaratmaya çalıştı. Santos stadın azizliğine geldi; çünkü rüzgar oyuncuların top oynamasını engelliyordu. Devid şut çekmeden önce sıfıra inse daha tehlikeli olur. Gökhan Gönül çok formsuz. Bilica idare ederdi. Guiza geçen seneden çok farklı. Her aldığı top tehlike yarattı. İspanyol’un iyi olmasının sebebi Daumdur. Hoca farkı diyelim.

Olimpiyat stadına da bir iki satır yazayım dedim. Bu stadda maç oynanmaz. Oyuncuların dengesi bozuluyor. Bu maç Ali Samiyen de olsa daha iyi olurdu.

Yazımın başında bu kupanın verdiği mesaj’dan bahsettim. Galatasarayı yıllarca yendik. Beşiktaşı 2003 yılından sonra 2’de 1 yeniyoruz. Fenerbahçe ‘yi yenmenin zorluğudur bu mesaj. Daum 1 numara . Saygılar Daum.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..