Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '14

 
Kategori
Mizah
 

Kura ile Ak-saray...

Kura ile Ak-saray...
 

 

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan halka müjdeyi verdi…

Kurayla belirlenecek vatandaşlarımızı Aksaray’da ağırlamayı düşünüyorum"dedi.

Tüm memleketi heyecan sardı…

Acaba kura bana çıkar mı diye…

Zaten Cumhurbaşkanı “saray” halkın malı demişti…

Şimdi, halkımız malını görmek için heyecanla kuranın sonucunu bekliyor…

Ben de günlerdir heyecandan uyuyamıyorum… Düşlerime giriyor…

Düşümde şişmanca bir noteri görüyorum… Yetmiş altı milyon bir çember içinde dönüyor, dönüyor… Dönerken birbirlerine çarpıyorlar… Noter isimler okuyor…”Erdoğan” dediğini duyar gibi oluyorum, kalbim yerinde oynayacak gibi “sarayımı göreceğim” diye o heyecanla soluk soluğa fırlıyorum yerimden ve kendimi yerde buluyorum…

Bunun bir düş olduğunu anlıyorum ve çok üzülüyorum…

Bu iş öyle bedava olmamalı…

En iyisi işi piyangoya havale etmek…

Bilet başı da 20 lira olsun…

Her vatandaşın da piyango alması mecburi olsun…

Her yıl da bu piyango geleneksel hale getirilsin…

Bu parayla sarayımız som altına dönsün…

Dünya âlem bizi kıskansın, düşmanlarımız çatlasın…

Nasıl çağ atladığımızı görsünler…

Sarayım benim sarayım benim

Sar beni sarayım seni…

Sardıkça seveyim seni…

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..