Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '12

 
Kategori
Bayramlar
 

Kurban(2)

Kasap İlhan Abiye kurbanın, hocaya da bayram namazının vekaletini verince bugün saat ona kadar uyudum!

Kalktığımda kesim yerine gittim. Kesim yeri yıkama yağlama servisiydi! Serviste forklift ve marangoz hızarı bile vardı!

"Yoksa kurbanları hızarda mı kesecekler?" şüphesine kapıldım başta!

Meğer kemikli ürünleri ufalamakta kullanıyorlardı!

Rahatladım!

"İlhan Abi bize ne zaman sıra gelir!"

Bize derken kurbanımıza demek istemiştim!

"Senden kurban olmaz!"

Kasap adam; işi biliyor!

"Bizim kurban hangisi Abi?"

Köşede, arada bir böğüren danayı gösterdi!

"Şu!"

Gittim başını okşadım!

"Benim gibi bir adamın kurbanı olmak her ineğe nasip olmaz Nazlı! Çok şanslısın!"

Zavallı Nazlı kafasını okşayınca sevindi! Kafasını sağa sola salladı! Bir kere daha okşadım!

"Öğleye doğru sıra size gelir Ahmet!"

Bu arada bazı değerli dostlarımın bayramlarını kutladım telefonla!

Eve gelip çay içtim ve yattım uyudum tekrar!

Uyandığımda saat dörttü!

"Bizim kurban kesilmiş mi?"

"Getirdik etleri!"

"Hemen bir kavurma yapın da yiyeyim bakayım eti nasıl?"

Eti yumuşaktı!

 Nazlı'nın başını okşamam iyi gelmişti demek!

Stresini almıştım  Nazlı'nın!

Yarın bir mangal yapacağım!

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..