Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '18

 
Kategori
Bayramlar
 

Kurban Bayramınız Kutlu Olsun

Kurban Bayramınız Kutlu Olsun
 

Eski kurban bayramlarını hatırlıyorum. Tahminen 6 yaşındaydım dedem kurbanlık koç satın almış koçu renkli ipek kurdele ve mendil ve bayraklarla süslemişlerdi. Annemler bir gün önceden baklava börekleri yapmışlardı.

Dedem evdeki erkekleri sabah erkenden alıp bayram namazına götürdü camiden çıkınca eve geldiler. Bahçede kurban kesilecek yer hazırlandı kasap geldi hayvanın gözlerini bağladı yatırdı eline bıçağı alınca ben avaz avaz bağırdım kesmeyin ne olur kesmeyin koyunumu diye. Dedem annemlere kızdı çocukların burada ne işi var alın götürün görmesinler. Bizi uzaklaştırdılar ve hayvan kurban edildi sonra da etinden biraz kavurma yapıldı geriye kalan etleri fakirlere dağıtıldı. Fakat ben aylarca et yemedim.

Tüm blog arkadaşlarımın eş dost ve akrabalarımın, İslam Âleminin Kurban Bayramını kutlar selam ve saygılar sunarım.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..