Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kurban derilerimizi ve uçak alımı için.

Kurban derilerimizi ve uçak alımı için.
 

Keseceğimiz kurbanın derilerini THK'na bağışta bulunmayı unutmayınız.


Bugün günlerden Salı, yarın Çarşamba. Arife günü. Perşembe’de Kurban Bayramıdır.

Efendim, Kuran-ı Kerimin açıklamasına göre "İbrahim 'Ey Rabbim, bana iyilerden (bir oğul) ihsan et' dedi. Biz de kendisine yumuşak huylu bir oğul müjdeledik. Oğlu yanında koşacak çağa gelince, 'Ey oğlum, ben seni rüyamda boğazladığımı görüyorum, bir düşün, ne dersin ?' dedi. (İsmail) Babacığım, sana ne emir olunuyorsa yap. İnşallah beni sabredenlerden bulacaksın.' dedi. Her ikisi de Allah'a teslim oldular (Allah'ın emrine boyun eğdiler). İbrahim, oğlunu şakağı üzerine yatırdı. Biz de ona şöyle seslendik: 'Ey İbrahim, rüyana gerçekten sadakat gösterdin, şüphesiz ki bu apaçık bir imtihandı.' Dedik ve ona (İsmail'e karşılık ) büyük bir kurbanlık fidye verdik. Kendisine sonradan gelenler için de iyi bir nam bıraktık. Selam olsun İbrahim'e. İşte biz iyilik yapanları böyle ödüllendiririz. Çünkü 0, bizim mümin kullarımızdandır."

Hali vakti yerinde olanlar Kurban kesecekler, kesecek olanlar üçte birini kendisine, diğer üçte birini dost ve akrabalara geri kalan üçte birini de yoksul ve muhtaç olan insanlara dağıtılacak. Kurban kesek olan vatandaşlarımıza şimdiden “Allah kabul etsin” diyorum.

Buyurursanız ve yeri gelmişken kurban kesecek olan vatandaşlarımıza ben de bir hatırlatma da bulunayım dedim.

16 Şubat 1925 yılında Atatürk tarafından kurulan THK (Türk Hava Kurumu) halkımızın verdiği bağışlarla gelişmekte ve büyümektedir. “İSTİKBAL GÖKLERDEDİR” özdeyişi ile vatanımız ülke savunmasında HKK (Hava Kuvvetleri Komutanlığının) yanında yer almaktadır. Ormanlarımız da özelikle yaz aylarında havaların çok sıcak olması nedeni ile de bir kıvılcım ile çıkabilecek her hangi bir yangın karşısında havadan yapılacak bir müdahale için THK’na başvurulmaktadır.

Yurdumuz eskiden yeşillikti. Ormanlıktı. Ama ne var ki nüfusun artması, büyük şehirlere yapılan akın neticesin de birer, birer yok olmaktadır. Ormanlarımız duyarsız vatandaşlarımız tarafından özellikle yakılmaktadır.

Lütfen, ihtiyaç halinde yanımızda olan THK’na gereken bağışta bulunalım..

Kurban derilerimizi bir makbuz karşılığında THK’na verelim. Verelim ki bizim ihtiyaç halinde olduğumuz zamanda hizmet olarak bize geri dönsün.

Tüm cep telefonların operatörlerinin faturalı hatların da yalnızca 6 YTL karşılığın da mesaj yolu ile ”YANGIN” yazıp THK’na yangın söndürme uçağı alımın da katkıda bulunabilirsiniz. 6 YTL ile uçak mı alınır demeyin. “Damlaya, damlaya göl olur” misali oluşturulan havuzun içine duyarlı vatandaşlarımızın her birinin yapacağı katkı ile halkamız gittikçe genişleyecektir. Bu da uçak alımında katkı da bulunacaktır.

Hem Kurban derileri için hem de yangın uçağının alımı için yapacağımız yardımlarla THK daima yaşayacaktır.

Eğer bu sayfadan sesimi duyurabildiysem THK adına sizlere teşekkürlerimi iletirim.

Hiçbir zaman “Susmasın ağaçlar kararmasın gelecek!”

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..