Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '20

 
Kategori
Şiir
 

Kurban Olam Güzel

Kurban olam güzel bir yol sev beni,
Çözülsün şu gönlümün kırk bağlı dili,
Artık solmasın has bahçemin has gülü,
Ayaklar altında ezilen taşa döndüm.
 
Ey güzel benim senden özge sevdiğim yoktur,
Bu bedene inan ettiğin bu zeval çoktur,
Ağırdır vebali kul sormazsa Allah vardır,
Yolunu şaşırmış yolcuya döndüm.
 
Narın sardı etrafımı güzel hiç kaçamam, 
Kilitler vurulmuş kapılara istesem de açamam,
Gözlerin odun toplar dilersin ki hep yanam,
Ataşlara atılmış İbrahim’e döndüm.
 
Tepe bayır aşam derim güzel varamam sana,
Yollar yol değil sarılır sanki ayaklarıma,
Beni gören ahâli güler bu hallarıma,
Ökseye tutulmuş kuşa döndüm.
 
Kurban olam güzel bir yol sev beni,
O zaman alam gam yükünü gidem gerisin geri,
Şikâyet etmem Yaradan’a toprakta bile seni,
Vallahi iflâh olmaz bir kula döndüm.

 

 
Toplam blog
: 51
: 275
Kayıt tarihi
: 15.02.11
 
 

"OKUMAK VE YAZMAK DÜNYANIN EN GÜZEL DAVRANIŞLARINDAN BİRİDİR" Bu düşünce çerçevesinde hareket etm..